Gå til innhold

Hvordan er formen til dere i uke 27?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvordan det går med dere? Artig å høre fra dere som er i samme uke..

Jeg er ganske sliten for tiden og merker at jeg har behov for å sove veldig mye.(Blitt et ordentlig murmeldyr)

Ellers er jeg ganske sliten i rygg og hofter for tiden..kan det være bekkenløsning på gang?

Og så er magen vokst veldig mye, det er en god del sprell inni den, men helst når jeg ligger? Hvordan er det med dere?

Jeg er blitt tungpustet og magen har faktisk blitt så stor at det er begynt å presse på ribbe beina..syns det var litt tidlig jeg..

det er jo faktisk en god stund igjen ennå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kommet til 27 ennå, men er i min 26. uke nå.

Formen er bra, men....Er ganske sliten for tida her også. Har begynt å sove dårlig om natta igjen, spesielt på grunn av ryggen. Når jeg våkner er det som jeg har ligget for lenge, den er veldig "sliten".

Magen har vokst en del, og alt som involverer bøying, kle på seg etc har begynt å bli et strev.

Jobber nå 70 %, men tror ikke det blir mange ukene før jeg kommer til å gå ytterligere ned. Men satser på å klare samme prosenten ut februar.

Skrevet

Heisann, jeg er 27+1 nå. Formen er egentlig veldig bra, men har vært veeeldig trøtt og sliten de siste ukene. Jeg har også to små hjemme på 2 og 4 år, så nå er jeg 40% sykmeldt rett og slett pga at jeg har vært altfor sliten.

Har så smått begynt å merke kynnere. Ryggen verker litt innimellom, men ikke så mye. Kjenner godt med liv, men det er ikke så mange kraftige spark, mer rolige bevegelser inni der.

Jeg nyter svangerskapet og gleder meg til resten :)

Skrevet

Heisann! Maibaby her og. Har termin 7.mai, så jeg har akkurat bikket over til uke 28. Formen er helt grei. Har vært mye plaget med hodepine, så fant ut at jeg skulle prøve å gå ned i stillingen. Jobber på småbarnsavd i barnehage. Har i tillegg ei på 3 år som krever sitt... :)

Har jobbet for fult til nå, men fikk jo en heeelt ny hverdag da jeg gikk over i bare 40%.

Jeg kjenner, uten tvil, at ting begynner å bli tyngre. Er også sliten i ryggen, og merker at jeg trenger mer søvn. Er ganske ubehagelig å ligge og forsåvidt... Er ikke en eneste morgen uten at jeg kjenner ubehag en eller annen plass... Trøster meg med at det bare er 3 mnd igjen! :)

Ellers er magen blitt stor nå. På profilen min ligger det siste bildet av magen, som ble tatt i går. Merkes godt på ribbeina når jeg sitter ja! :) Action er det hele dagen, men ekstra mye nå på kvelden, etter kl.20:00...

Skrevet

Hm... Fikk ikke lagt inn bildet... Kommer bare opp no "error, fatal request"-greier...

Skrevet

Er 27+4 termin 3 mai. Sliten som f om dagen. Helt knust. Bl har vært her hele svangerskapet så slipper få den nå da:P hehe sliter heller med den hver dag. Sover dårlig da ribbeina mine er ømme og vonde. masse kynnere og spark.

Ellers teller jeg bare dagene til termin:) under 3 mnd igjen:)

Skrevet

Hei..

skriver her selvom jeg ikke er i uke 27, er 26+1..

jeg er veldig trøtt om dagene, nattessøvnen består av 10-12 timers søvn, pluss en time eller to på sofaen på ettermiddagen...

jeg er å veldig kvalm, våkner om natten å er kvalm og er kvalm når jeg står opp om mårran, fin noen tmer på ettermiddagen for så å bli dårlig igjen på kvelden... det er slitsomt... har endel kynnere..

Detsomsom holder meg opp om dagene er at det er så masse liv der inne, sparker masse.. og det er jo koselig...

Skrevet

Hei hei.

Jer er 27+3 i dag (termin 4. mai) og går med mitt første barn. Er skikkelig overrasket og glad, for jeg må vel si å ha hatt et "lett" svangerskap hittil. Har ikke vært kvalm eller hatt noen av de andre svangerskapsplagene som jeg leser om.

Har nesten ikke merka noe til graviditeten, bortsett fra magen som har begynt å komme for fullt nå, pluss at vesla er klar til å sparke løs når jeg legger meg om kvelden. Da er det skikkelig liv og røre der inne.

Håper de siste 3 månedene går like lett (men det er vel kanskje å håpe på for mye).

Lykke til alle sammen. Vi sees om noen dager på 3. trimester. Hurra!!

Skrevet

heisann!

formen er igrunn fin hos meg, men sliter med bekkenløsning som er fryktelig vondt, klarer ikke gå, ikke stå å ikke sitte, .. .men noen dager er bedre enn andre.

ellers kjenner jeg mye spark og veldig mye kynnere. magen vokser, og jeg gleder meg så til mai!! ikke så lenge igjen nå!!

Skrevet

Hei alle sammen som er i uke 27 + =)

Jeg er 27 uker + 2 dager på vei, har termin 04.05. Magen vokser tok et bilde i sted, jeg er (akkurat som dere) veldig sliten om dagen, blir ofte svimmel og orker ikke å gjøre så mye som jeg egentlig hadde tenkt til.

Akkurat i dag, har jeg en såkalt "gråtedag", gråter for ingenting.. og det ligner egentlig ikke på meg.

Ellers sparker den lille i magen og vi skal på 3D UL neste uke =D gleder meg masse til det!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...