Gå til innhold

Egguttak i dag og det gikk rett vest :-(

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egguttak i dag, det ble tatt ut 2 fine egg på venstre side, men så var det den siden jeg hadde flest store folikker da; DER VAR DET TOMT, jeg har hatt eggløsningen før jeg kom til uttak, det har sikkert bare sjedd noen minutter for tidlig. Så nå er jeg helt på bunn, dette gikk jo rett til helvete.

Jeg hvet at jeg bør tenke positivt og håpe at de to eggene jeg har vil bli av super kvalitet så ikke hele greia blir avlyst.Men dersom dette skjer da teller vel ikke dette forsket, og jeg vil fortsatt ha 3 forsøk igjen, eller hva hvet dere om dette?

Fortsetter under...

ånei!!! så kjipt!

Håper virkelig de er perfekte de to som ble tatt ut!!

Har hørt at det telles kun som et fullført forsøk etter de setter det inn igjen. Dvs dersom det mot formodning ikke skulle gå bra med de to så har du igjen 3 forsøk!

Hei.

Dette var jo kjedelig da :(

Om det ikke blir no med de to egene, altså at det ikke blir no befruktning og ikke satt tilbake embryo, så blir dette ikke beregnet som et forsøk. det var slik det skjedde med meg. begynt igjen nå jeg da. Så jeg har 3 forsøk offentlig igjen. Håper jeg slipper flere enn denne. Men trøst deg med at det er kun et egg som trengs :D

Krysser fingrene for deg jeg!!

Lykke til!!!

Annonse

Hei Twinanne,

Huff og huff, dette var triste nyheter fra deg. Føler med deg, dette er jo liksom det verste som kan skje når man har gått på medisiner lenge og alt ligger til rette for at man endelig skal ha håp - og flere håp! Uff, vet ikke hva jeg skal si, synes kjempe synd på deg...

Er det kanskje en ide å få forsøket avlyst, og heller få nytt forsøk med sjanse for flere egg og da ha litt mer margin/ muligheter i et forsøk? Håper du ikke tar deg nær av dette, er bare ment som et velment råd...

Lykke lykke til!

Heia twianne, det var triste nyheter etter å ha fulgt og håpt med deg, men det er ikke over!! De to eggene dine har klamret seg fast og overlevd eggløsning, så de er kanskje nettopp de eggene som skal til for at du skal klare dette. Har lest om mange her inne som har hatt ett eller to egg og det har vært nok! Så hadde absolutt ikke avlyst!!! Sånn som jeg har forstått det så er det ikke regnet som et forsøk hvis man ikke får satt inn egg, men sjekk med klinikken din!

Tenker på deg i dag og håper det venter gode nyheter for deg mht de to eggene som nå skal befruktes.

Stor og god klem fra meg

Så gode nyheter:o)!! Du skal se at det ordner seg dette her.

Å få sette inn to egg er jo som å få gull lotto.

Jeg fikk ut 5 egg etter mitt første uttak,men bare to kunne settes inn så dette er ikke så dårlige odds:o.

Lykke, lykke til imorgen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...