VerdensLykkeligste Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Fikk 1 i hvert øre (de skal sitte der til de faller ut), fordi jeg har begynt å få plager med bekkenet. jeg har vondt i venstre side på en måte. akupunkturen gjør vondt der den sitter på venstre øre.. har det sammenheng med at jeg har vondt på venstre side? håper dere forsto hva jeg mente med det?
lizamor Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vet ikke om det har noen sammenheng,men da jeg hadde tatt akkupunktur første gangen,ble bekkensymptomene verre om kvelden samme dag, for deretter å bli bedre. Var også littegranne øm her og der etter nålene. Har blitt mye bedre etter flere behandlinger. Det er visst vanlig at man blir verre før man blir bedre:). Men jeg har aldri fått nåler i ørene.Snodig! Men har sikkert vondt på litt andre steder enn du:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 har tatt masse akupunktur pga forskjellige ting (nakkeskade og svangerskapskvalme). Det gjør ikke vondere enn du gjør det til annet enn når de stikker og får den til å "sitte" (treffer punktet) er min erfaring. Pust rolig og slapp av! (husk at du en gang skal føde - tror kanskje det gjør en anelse vondere, men vet jo ikke, for jeg er førstegangs!)
lizamor Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 He,he! Man kan TRYGT si at det gjør mere vondt med en fødsel,ja;) Ikke for å skremme noen,men kan vel ikke sammenlignes akkurat. Har aldri før eller siden kjent lignende smerter enn ved fødsel jeg. Men kan vel skylde meg selv,for jeg ville ikke ha epidural eller noe smertestillende. Men det var jo ikke mere avskrekkende enn at jeg nå skal ha nr to:). Rare greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå