Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har en Linus og en Kasper og tror det kommer en gutt til ..... Har på en måte brukt opp de fineste gutte navnene jeg vet om. Har Ulrik, Alban eller Albin som favoritter så langt. Ylva, Alva eller Mira hvis det skulle bli en jente. Noen som har forslag til meg?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes ikke Alban eller Albin egner seg på en gutt.. Beklager! Ulrik er råstilig. Andre forslag: Oskar Bendik Peder Jonas Robin Odin Emrik Erlend Markus Filip Fredrik Anton Hugo Ylva er finest til jente, synes jeg.
Da HarViTreUnger Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg stemmer på Ulrik... eller kanskje Oscar, Didrik eller Jacob??
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Takk for forslag. Oskar,Jonas,erlend,Marcus,Filip og Fredrik er" brukt opp" av venner eller familie. Synes Emrik og Robin er ok, men Ulrik forsatt finere.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Oscar er brukt opp i nærmeste familie. Didrik liker jeg ikke så godt, mens Jacob er litt for bibelsk ( vet ikke hva det betyr ) men likevel. Glemte å si at jeg er litt opptatt av hva navnet betyr, dvs. ikke bibelsk som feks". Guds lys "og lignende. Synes forresten Rasmus også er ganske fint.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Linus, Kasper & Elias Linus, Kasper & Jonathan Linus, Kasper & Benjamin Linus, Kasper & Jesper Linus, Kasper & Felix Linus, Kasper & Teodor Linus, Kasper & Oliver Linus, Kasper & Magnus Linus, Kasper & Simon Linus, Kasper & Elling Linus, Kasper & Jonas Ylva likte jeg best til jente.
Sentralstøvsugeren Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Likte ingen av guttenavna dine. Av jentenavn er Alva fint! Linus, Kasper & Jonah Linus, Kasper & Samuel Linus, Kasper & Jørgen Linus, Kasper & Mathias
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Ulrik er kjemmpeflott, liker ikke de andre guttenavna. Ylva og Alva er fine, liker ikke Mira så godt.
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Vet om søsken som heter Rasmus og Linus, så der er jo en mulighet :-) Av dine navn foretrekker jeg Ulrik og Alva, men er ikke særlig glad i Ulrik da.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Linus, Kasper og Melvin (kult nytt navn som ikke så mange heter... .enda)
januarsurprise Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Leon passer jo utmerket da Eller Herman, Felix, Theo, Brian? Liker best Ylva og Mira jenteforslagene. Hva med Mila, Maya, Kajsa??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Hva med Albert? Linus, Kasper og Albert synes jeg høres ut som et flott trekløver. Linus og Kasper er jo begge navn fra barne-TV/barnelitteratur, så hvorfor ikke holde stilen og bruke Albert (kjent fra bl.a Albert Åberg). Det ligner jo på Alban og Albin. Alban og Albin gir ikke så gode assosiasjoner hos meg, tenker på Laban (Alban) og Albino (Albin). Men Ulrik er fint. Synes Ylva og Alva er flotte jentenavn. Hvis du skal holde deg til barne-TV/barnelitteraturen på jentenavn og, så er det noen forslag her: Guro Lotta Annika Aurora Pernille Eller hva med Ulrikke - ettersom du liker Ulrik.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Ulrik er fint Men mine favoritter er Anton og Albert.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Ulrik er finest av de tre.. Alban: Albaner, Albania Albin: Albino = NEI! Didrik er veldig fint, passer til Kasper og Linus, og ikke så ulikt Ulrik..
Gulp Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 Albin og Alban (laban) er grusomt. Ulrik er jeg heller ikke glad i, men det er bedre enn de andre. Jentenavnene dine var mye finere, tror Ylva blir best sammen med brødrenes navn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Smak og behag!!! Gå for det dere mener er et godt navn! Det er alltid noen som har meninger for og i mot! Og HELDIGVIS er smaken ulik fra person til person! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå