♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #1 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei... Har et spørsmål. Kan du/dere se når jeg føder?? Termin 8. mars Jeg: 22 06 82 Sambo: 26 07 79 (om du/dere trenger hans også=o) ) Tusen takk for svar=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 4. februar 2008 Dytter i et håp om noen vil=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg får opp sent i februar jeg;) Den nest siste eller siste dagen! Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 5. februar 2008 #4 Del Skrevet 5. februar 2008 jeg fikk opp 5 mars lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk=o) Blir spennende å se. Fikk påvist utvikling av svangerskapsforgiftning i dag... Igjen tusen takk...=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå