steen Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har så fryktelig lyst på maltdrops men kan ikke finne dem i noen butikker.. Heter de Maltblokker tro? Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? Synes å huske at det var et firma eller en fabrikk i Moss men klarer ikke huske hvem.. Hjelp meg, værsåsnill
Mixå Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 hei!! jeg tror de heter maltblokker.. jeg fant sånne på en mix-butikk... men har sett de i vanlig dagligvarebutikk også
steen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei, og takk. Har kjøpt de på Meny før, men nå har grossisten tatt de ut av sortimentet.. Trenger å vite om en butikk, hvorsomhelst, som har dem. Da kan jeg kanskje få sendt noen. Bor forresten i Kristiansand
Mixå Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 jeg kan gå innom mix-butikken i morgen, så kan jeg skrive til deg hvilken fabrikk som produserer de..
minte 13.02.08 Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kjøpte nettopp slike på Rimi, men det er i Bergen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå