Gå til innhold

Jeg er så utrolig dum !

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på ett brett med Ppiller på søndagen, å tok 3 piller fra d brettet ( Mandag, Tirsdag, Onsdag ) så klarer jeg rote d bort, så måtte ta ett nytt brett fra pakka ( Kjøper sånn for 3mnd , Yasmin ) så tok jeg d i kansje to uker, så fant jeg igjen d brettet jeg hadde mista, så så jeg alle de Ppillene som ikke var tatt ( Fra Onsdagen , dette var på en søndag ) det var seint å jeg hadde vel hatt sex så å si hver dag hele mnd, så jeg fikk helt panikk .. så tok jeg 4 Ppiller på en gang, i ren desperasjon, å så vokna jeg rundt 5 på morraen å var så kvalm at jeg visste rett å slett ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

Jeg tok altså dobbelt opp m Ppiller.

Jeg gikk til Helsesøster på Mandagen, å ho sa at jeg hadde vært heldig for jeg kunne fått blodpropp osv..

Men d som er greia, er at jeg skulle hatt en blødning etter dette.

Det er 2 uker siden.¨

Skulle hatt mens på fredag ( 1feb) å den er enda ikke kommet å jeg er kvalm slapp vondt i hode osv ..

Helt merkelig, må tisse hele tiden, når jeg går på do kommer d bare en liten skvett ut , men det føles som jeg må tisse skikkelig masse..

svir ikke ellerno, så er ikke urinveisinfeksjon.

Så er vel antakeligvis gravid ..

Får meg bare ikke til å kjøpe en test !

Vært sammen m kjæresten godt over ett år, vi er begge 15 ..

Han hadde takla d fint, samme hadde jeg, abort er ikke et alternativ en gang..

Vi hadde klart oss helt fint, så tar meg selv i å gå å stryke på magen å hallveis prate med den.

Har nemlig lyst.

Ikke av ren egoisme, men fordi jeg vet jeg hadde klart det.

Har langt ifra noe rosenrødt syn på det å få barn , så ikke døm meg ..

Hadde bare lyst å dele min lille vimsehistorie , selv om d sikkert ble veldig klumpete :P

Veldig dødt her inne, så hvis jeg er gravid, lover jeg å lage liv her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er lov å gjør feil. men vis du er gravid så må du snakke me barnefaren å foreldra dine me ein gang, du bor nok hjemme. søskenbarne mitt klarte de samme når hu var 15år å nå går gutten hennes i 1 klasse å e frisk som en fisk:) lykke til.

Skrevet

Mine foreldre støtter meg 100 % .

De vil ikke at jeg skal ta abort :)

Skrevet

Du kan få forskjellige reaksjoner når du har gjort det du har gjort med p-pillen og miste mens da er i hvert fall helt normalt;)

Så du må ikek være gravid. Men ta deg en test du om du lurer og om du ikke kommer deg på apoteket, dra til helsesøster og få en test der=)

Skrevet

Jeg tror rett og slett bare at du har klussa for mye med pillene dine :-)

Skrevet

Trur det bare er surr med p-pillene dine jeg å..

Men om du skulle være gravid, så hold oss opdatert.. Lykke til..

Skrevet

Jeg glemte 1 p-pille og ble gravid faktisk, var med i en bilulykke og lå på sykehus i et døgn, og det var nok. Forsatte på brettet mitt dagen etter jeg hadde glemt pilla 1 mnd etterpå satt jeg hos helsesøstra i en tysktime og visste ikke mine arme råd :P Tenkte bare å komme med et morsomt eksempel. Helsesøstra på skolen er også jordmoren jeg går til nå, så hun pleier å småle litt hver gang jeg kommer inn, kom i hvertfall noe godt fra bilulykken kan jeg jo spøke med.

Skrevet

Du kan forresten ha uvi uten at det svir når du tisser;) Har hatt det en haug av ganger, men har aldri svidd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...