Gå til innhold

Bæresele/sjal/Mai Tay????????????

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg velge?? Har dårlig rygg/nakke etter en bilulykke for noen år siden. Prøvde Baby Bjørn bæresele til førstemann. Det fungerte dårlig, men ser at det har kommet nye og bedre utgaver etter dette.

Ble anbefalt Mai Tay av en på chatten, men hvor får jeg prøvd en uten å måtte kjøpe først? Sjal virker som mye styr og nesten som et ekstra plagg. Blir kanskje litt varmt på sommeren?

Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136751250-b%C3%A6reselesjalmai-tay/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ringslynge og mei tai. Gå inn på www.tettinntil.com det er et nettsted for bæring. Der kan du se hvor det arrangeres bæretreff over hele landet. Går sikkert an å få prøve hos noen som har i nærheten av der du bor;)

Jeg synes mei tai er bedre nå som poden er straks 2 år, mens ringslynga var suveren når han var baby. Regner med å bruke mei taien masse til babyen som kommer i slutten av mai:)

hei, hvis du bor i oslo eller nærheten av oslo skal oslo yoga ha "gravid- og barseldager" 22-24 feb. der blir det 3 forskjellige "kurs" med GRATIS deltagelse der de viser frem forskjellige bæresjal/slynger etc, og visstnok kan man også kjøpe. sjekk ut www.osloyoga.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...