ApriIbaby Skrevet 4. februar 2008 #1 Del Skrevet 4. februar 2008 Vet du hva det 180*80 badekaret kostet? Mye mer en standard 160*70? Har også lyst på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 4. februar 2008 Takk for alle tips! Vi har nå følgende på kjøkken: - Kjølehjørne - skap helt opp i tak - 2 reoler av 80 cm skuffer og 2 av 60 cm - masse skapplass - innredningen full oppe og nede går over 2 vegger på 4 meter. - en sånn skapreol med dypeskuffer som følger med ut.. - dobbelvaskekum - høyskap med intergret komfyr og mikro -masse benkeplass... 2 steder 60 cm + 3,5 meter et annet sted - gass tør jeg ikke - aldri prøvd ...og intergrert hushjelp selvsagt *S* Følgende er notert: -sterk kjøkkenvifte -rulleskap, men det ser jeg ikke helt hvordan jeg skal få til.... -"ekstern" brødfjøl...dette har jeg og irritert meg over.. Bad: -tror vi går for badekar 180*80 - takk Synne! Hadde litt lsyt på boblebad, men det er kasnkje bare tull? Mye bråk i hvertfall... Håper isolasjonen som medfølger er grei nok - i hvertfall etter norskstandard ( Er nemlig gift med en megafjerter...) Hvit baderomsinnredning med heldekkende vask. Går for enkel vask da det er to bad og 2 dusjer der. ps vi er jo bare 3 ... Trenger tips til valg av farge på fliser på bad og over benk på kjøkkenet...... kjøkkeninnredningen blir også hvit med 40 mm heltre eik benkeplate - også blir det nok latte eller no på vegg. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2008 ..eh..dette innlegget kom på feil tråd? hva skjer a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. februar 2008 #4 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja... Det var mye mer enn standard... Det kosta ca 7-8000 tror jeg..med front. -Fronten kommer selvsagt utenom prisen de oppgir!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2008 ups....utbygger trodde det kostet 2-3000 mer ink front og side panel. Håper han får til det. Drømmer om å få det fliset inn, men noen steder må vi spare,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå