Mom for two Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Er det mange med god erfaring med Adi-pol? Hva er erfaring med vektoppgang/nedgang under veiledning fra Adi-pol. Fant ut at jeg var gravid på lørdag og er egentlig litt deppa, da jeg var så veldig godt igang med kostholdet og vektnedgang. Skulle i gang med den ny kur Reductil som i to omganger har hjulpet meg med å gå ned uten å gå opp igjen. Samtidig er det jo fantastisk at jeg er gravid igjen. Jeg er forøvrig 165 cm og 104 kg. Jeg trenger noen motivasjonshistorier!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer med graviditeten Jeg skal begynne der nå i mars og har hørt bra omtale fra venner. Du burde søke så fort som mulig, jeg søkte da jeg var i uke 6, jeg er nå i uke 8. Fikk svar etter 2uker da ca Lykke til med svangerskap og vekta Det jeg gruer meg til er den store vektøkningen jeg sikkert il få og så er jeg ganske dårlig nå, og det hjelper jo ikke akkurat på humøret Kan omtrent ikke gå ut fordi jeg er så kvalm og uvel..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg er på adipol, og jeg har bare gode erfaringer. jeg har til nå gått opp 1 kg. nå er jeg i uke 29. Søk med en gang! gratulerer og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg har også god erfaring med adipol. Jeg har totalt gått ned 3 kg og er i uke 22 nå. Jeg får mye motivasjon gjennom oppfølgingen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå