Mamsen&2Gull Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Er den fortsatt i produksjon? Jeg finner den nemlig ikke på noen nettsider/nettbutikker.. Har så lyst på ei sånn vogn.. Finnes det noen der ute som skal selge ei sånn vogn, eller vet om noen som skal selge?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vet at smart duo er å få i soft pink i seneste kolleksjonen, og twin cangoroo såvidt jeg vet. Hørt rykter om at stoffet til soft pink gikk tapt i brannen i produksjonslokalene, men om det stemmer vet jeg ikke. Syns jo at det er rart at de sluttet for har inntrykk at det var en populær farge:)
Mamsen&2Gull Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 J... brann!! Håper jeg greier å skaffe meg ei likevel.. Er ei kjempe fin vogn.. Men jeg trenger bare sportsvogn.. Siden jeg har kombivogn fra før av..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 var en på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12225653&sid=xz8ebakMXOP909474&WT.svl=Link
Mamsen&2Gull Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Bortsett fra at jeg ikke ønsker scooter`n..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå