FuriLaks Skrevet 27. februar 2008 #76 Skrevet 27. februar 2008 Vet du, mammaen til Carosander, jeg syns det er vanvittig trist at dere regelrett har blitt MOBBET for navnevalget deres. Voksne folk som burde vite bedre, er det rart unger mobber hverandre?! greit at man har forskjellig smak, at noen syns et navn er vakkert som som andre igjen syns er helt grusomt, men at man skal oppleve drittslenging er skikkelig lavmål. Hev dere over det!
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #77 Skrevet 27. februar 2008 Er ikke navnet Matilde Savannah allerede bestemt? Jeg synes personlig at det mer etablerte Susanna er ganske likt Savannah da - to fine navn :-) Eneste jeg har i mot Savannah er at det er et stedsnavn, og jeg synes det blir litt rart med navn som India, Brooklyn og Paris.... Men en smakssak det, mye verre med navn som Borghild, Leif og Åslaug - spør du meg...
MiniBassen Skrevet 27. februar 2008 #78 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har bare en ting å si: Dere gir blaffen i de andre! Savannah er fint, men kanskje litt amerikansk såpe, men det spiller absolutt ingen rolle så lenge dere liker det! Noen venner av oss fikk en jente for noen år siden. Hun fikk navnet Juni. Til tross for at det er et kjempefint navn, klarte jeg kun å tenke på hun i Hotel Cæsar, men etter hvert som tiden gikk, tenkte jeg ikke Cæsar i det hele tatt! Og det passer ungen perfekt! : ) Pluss at jeg nå synes at navnet er utrolig fint! Folk blir vant til navn og etter hvert som tiden går, liker man (som oftest) navnet bedre og bedre og kvitter seg med assosiasjonene man kanskje har til et bestemt navn. Det er i alle fall min mening og erfaring! Kanskje en litt merkelig sammenligning, men! Tenk på når du kjøper en ny CD-plate; første gangen du hører på den, faller den kanskje ikke helt i smak, men etter at du har spilt den noen ganger, blir den bare bedre og bedre! Ta Savannah! Ja! : ) : )
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #79 Skrevet 27. februar 2008 liker navnet jeg :-) hvorfor ha det alle andre har jeg syntes ikke du skal bytte for det er et navn dere har gitt henne . hvis vi får jente skal hun hete marley angelina og det er det heller ingen som liker men vi liker det så hvorfor ikke
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #82 Skrevet 27. februar 2008 Tusen takk for mange svar! Godt å ha dere noen ganger, jenter, som setter ting litt i perspektiv;-) Som noen har fått med seg, navnet ble: MATILDA SAVANNA Mange klemmer fra en takknemmelig HI
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #83 Skrevet 27. februar 2008 du bør bytte til Elise. Synes desverre Savannah var grusomt. Elise er kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå