Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sykemeldt i 6 mnd.nå pga. magesår. Under sykemeldingstiden fikk jeg time til lapraskopi og ble derfor sykemeldt lenger. De fant endometriose som jeg fryktet, ettersom jeg har hatt store plager med menstruasjonssmerter og eggløsningssmerter siden 14 års alder.

Nå har jeg fått time ved riksen 18.februar på KK IVF.

Har skjønt at dette er en stor påkjenning og at men blir sykemeldt ved egguthenting osv. Jeg føler at jeg ikke er klar for å begynne å jobbe igjen ennå pga. det jeg nå skal igjennom. Er det noen som vet om man kan sykemeldes i denne perioden?

Jeg synes liksom at det er flaut å komme tilbake på jobb, for så å måtte ta fri enkelte dager og perioder igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136749819-sykemelding-under-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med legen din, du, så ordner det seg sikkert. Om det og skulle begynne på jobb igjen nå bare blir en stress-situasjon for deg så er jo ikke det så bra heller, da, siden du plages med magesår.

Er forrresten ikke flaut og begynne på jobb for så og måtte ta fri igjen:) Jeg gjør akkurat det nå etter og ha vært sykemeldt i to mnd for noe heeeelt annet. Nettopp begynt i 50% (det var veeeeldig deilig og begynne og jobbe igjen!!), og om noen få uker blir jeg fullt sykemeldt igjen da jeg skal gjennom laprascopi. Har rett og slett bare tenkt og si at jeg trengte en pause fra jobben igjen. At det ikke funket helt med 50% (sjefen min vet sannheten, da)....

Ikke mange ukene etter det blir jeg borte fra jobb igjen....da skal jeg sette inn egg. Tar ut en uke ferie isteden for sykemelding, men jeg ser for meg et lite forklaringsproblem:))

Håper du finner ut av det!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...