*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har kost meg med toast i dag, men hater å gjøre rent jernet etterpå... noen som har gode tips?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 bar spary det med en kjøkkenspary eller en smør den inn med salo og vann og la det stå i noen minutter. Da blir osten og annet som sitter fast mykt og mye lettere å få av:-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Men man skal jo ikke bruke noe slags såpe på det, står det... bare lunkent vann... :-P dustejern...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg vet det, men jeg bruker det uansett. Får det aldri skikkelig rent hvis ikke:-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Får nok se om jeg må ty til det jeg også.... takk for tipset
Zikosu og William Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 pleier bare å bruke oppvaskkosten først for å koste bort og løsne fastbrent ost,så tar jeg glovarmt vann på en klut og vasker av fettet,går over med papir til slutt for å tørke skikkelig...gjør ikke dette så ofte da,bruker heller ikke jernet så ofte,men i perioder hvor det er hyppig brukt tørker jeg bare over med papir mellom hver gang...det er jo ikke farlig det som ligger igjen der,bare litt udelikat...
Mixå Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 hvis du orker å rengjør det hver gang du har brukt det, er det bare å bruke papir med vann.. bruk en ovnshanske så du ikke brenner deg:) gjelder også bakelsjern:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå