Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Fikk brav nå. Første timen er 6.mars. Med både jm/lege og ernæringsfysiolog. Får jeg ul også denne dagen? Ble veldig gla når jeg fikk brevet Men det sto ikke noe om fødeplass på riksen da..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Ja det blir sikkert bra! Er det ul første gangen?
tryde Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 ja jeg er der for 1.gang. mitt første savngerskap. har netopp gått ned 50 kg, og vil ikke gå opp så mye. Jeg var på UL førstegangen men vet ikke om det er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer med spiren. Hvordan har du klart å gå ned 50 kg Gikka. Tar virkelig av hatten altså. Sliter selv med overvekt og vurderer faktisk fedmeoperasjon.
tryde Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 jeg har tatt en fedmeoprasjon for 1,5 årsiden. på Aker.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Ok, det er nemmelig det jeg også vurderer privat, orker ikke å venter så lenge. Ønsker så sterk en baby i magen jeg også. Ble du godt tatt i mot på riksen pga du har tatt en sånn operasjon. Har hørt om en skrekkelig historie fra riksen om en som hadde tatt slankeoperasjon og ble gravid fort igjen. Hun ble rett og slett mobbet. Masse lykke til med graviditeten og håper jeg kan spørre deg underveis hvis jeg lurer på noe om slankeoperasjon.
tryde Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ble godt motatt på Riksgospitalet. Man bør vente fra et til to år fra man er operert til man blir gravid. bare å spørre om det er noe du lurer på.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Ok, jeg kan jo spørre
jallaba Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer med spire! Tror dine første to er ganske like mine to i alder... Jeg fikk ikke ul samme dag som første kontroll, da var det mest info om opplegget, samt å svare på spisevaner etc så de vet hva man kan forbedre osv. Fikk brev om fødeplass i eget brev en uke etter det om plass på adi.pol. Ellers synes jeg det begynner å bli litt mye løping dit hver 14. dag nå, annenhver gang ul, annehver jm/ern.fys, men det er jo bare kos med flere UL, da. Selv om det ikke har vært mulig å se hva jeg venter etter 4 ul... (uke11, 18, 24 og 28.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå