Troillpia Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes ikke det. Vet faktisk ikke om noen som har fått barn de siste åra som har kalt de Linnea. Vi har ingen elever på skolen heller med det navnet. Men navnemoter avhenger jo også litt av hvor i landet man bor. Jeg synes det er et nydelig navn, og har alltid vært misunnelig på bestevenninna mi som har det som sitt mellomnavn...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Her jeg bor-Vestlandet, er det mye brukt. Ett veldig fint navn, jeg kjenner vell 8 stykker som har Linnea i navnet sitt og alene. Men om det er ingen i familien eller nære venner som har det navnet, så er det absolutt ett vakkert navn. Men poppis det er det.
*surrehue* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Det er et fint navn. Men, mange heter det. Sjekket ssb.no. Fikk dette svaret: Du søkte på kvinnenavnet: Linnea Det er 1574 kvinner som har Linnea som første fornavn. Det er 1117 kvinner som har Linnea som eneste fornavn. Ikke så mange totalt, men navnet er i ferd med å bli veldig populært: I 2007 kom Linnea/Linea på 12 plass i navnestatistikken. Men er det så farlig da????? Elsker man navnet skal man gå for det!! Min heter Andrea. Poppis det også, men jeg bare elsker navnet...
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg vet bare om en Linnea, men mye brukt er det. I Vest-Agder hvor jeg er fra er det det 10 mest brukte navnet. Er personlig ikke så glad i navnet uansett.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Hmm.. Minner meg om blomster eng. BLir kanskje litt sukker søtt?
Lottas mamma Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Her i sør er det mange små Linneaer, tror det er litt lokalt hvor populære navn er, men det er jo et navn som har vokst seg populært på få år. Synes personlig navnet var finest da det ikke var så voldsomt mange som het det, har rett og slett blitt litt lei... Men for all del; hvis det er det navnet du ønsker så må du jo velge det! Storesøs her har et topp10-navn, jeg elsker det navnet, men hun blir alltid kalt for for-og etternavn på skolen. Mange med samme navn! I barnehagen hennes var de vel fire... Det er jo også noe å tenke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå