Gå til innhold

Noen som er sykemeldt helt eller delvis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om noen av dere er sykemeldt og om dere kan dele erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er 50 % sykemeldt. Hva lurer du på? :) Regner med du er sykemeldt selv, eller har behov for det?

Skrevet

Æ e 100% sykmeldt.

Ka du lure på? :)

Skrevet

Jeg er 50% sykemeldt pga bekkenløsning. Heldigvis går det fint å jobbe 50% så håper jeg klarer det en god stund til:-)

Skrevet

Jeg er egentlig 50 % sykmeldt pga mye natt arbeid osv for da og bare jobbe to og tre dager i uken.

Men idag ble jeg 100% sykmeldt pga veldig høyt blodtrykk, er sykmeldt ut uken.

Skrevet

Blir sannsynligvis 100% sykemeldt på onsdag pga bekkenløsning

Skrevet

Tror det e ganske vanlig å vær sykmeldt ja! Æ e sykmeldt fra en ekstrajobb æ har i klesbutikk pga. svimmelhetsanfall og begynnende bekkenløsning...

Skrevet

100 % sykemeldt, høyrisiko svangerskap, premature rier i uke 20..

Skrevet

jeg har nettop bittsykemeldt 14 dager pga bekkenløning:(

Skrevet

Jeg er også nå sykemeldt 50 % og jobber halve dager! Blir sliten av å sitte på en kontorstol også.....

Skrevet

Jeg er 100 % sykmeldt og har vært det omtrent hele svangerskapet. Jeg jobber i en butikk med mye tunge løft, lange vakter og mye ståing, og med vond rygg og en sjef som i det hele tatt ikke var villig til å legge noe til rette for meg ble det slik... Ikke akkurat en ønskesituasjon, men :/

Skrevet

Ja, 50% sykmeldt. Vært sykmeldt fra 40-100% så langt i svangerskapet. Håper nå jeg klarer å jobbe 50% så lenge som mulig.

Blir fryktelig fort sliten og da kommer kvalmen og depresjon.

Skrevet

100% sykemeldt pga hyperemesis og lavt blodtrykk. Blir litt lange dager...

Skrevet

Jeg er sykemeldt 100% siden 23nov. Pga BL. Og nå er den litt bedre, men da har selvfølgelig en del kynnere kommet....

Tenkte kanskje jeg skulle tilbake i jobb snart, men får nok ta det litt med ro helt til sommern. Jeg kan ikke gjøre så mye heller, før kynnerne kommer. Kjedelig:(

Skrevet

Jeg går på svangerskapspenger, 30%, pga slitsom jobb med mye løft og må stå hele dagen:(

Skrevet

Jeg er sykemeldt 20%, benytter disse til å få litt kortere dager i en hektisk jobb. Dette fungerer veldig bra for meg, så kommer nok ikke til å begynne å jobbe 100% igjen før lille frøkna er født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...