Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg simpelheten elsker navnet Mathilda! Men problemet er jo at ei venninne, eller tidligere venninne av sambo, heter Mathilde. Har null kontakt med henne, men blir d likevel rart? Jeg vil at ungen skal få "sitt eget" navn, og sluppet å bli assosiert med andre.
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Tror du fort vil glemme assosiasjonen når du får din egen lille Mathilda :-)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Signerer Vannmann. Du kommer fort til å assosiere Mathilda med din egen datter. Garantert. Nydelig navn, gå for det!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Min datter har samme navn som en tidligere studievenninne av mannen min. Navnet er ganske sjeldent - så det er ikke tvil om at vi fikk ideen fra henne. Hun synes bare det var hyggelig at vi brukte navnet hennes.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Det er to liker navn, men like vell to forskjellige. Samme som Marie og Maria. Jeg hadde glatt gjort det. Det er ett kjempefint navn. Kutt H en i navnet da. Å skriv Matilda, faktisk enda finere etter min mening:)
Sentralstøvsugeren Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Fint navn! Jeg ville bare ha brukt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå