Anette25 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Vist nå ikke egget fester seg, når ca går det ut av kroppen da?? Kun det alt ha gjort det, er på ruge dag3 ?? Prøver å tenke kun positivt, men andre tanker sniker seg fram. Kan noen hjelpe meg.???
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Ettersom jeg har forstått så går egget til grunne inni kroppen, altså at det ikke kommer ut. Hvorfor tror du det kan ha gjort det uke 3? Har du hatt en liten blødning? I så fall har jeg mer tro på at det er en festeblødning =) Har ikke tro på at du kommer til å se noe til egget bortsett fra en evt. krafigere mensturasjon om du ikke blir gravid, men den vil jo ikke komme på rugedag 3.
twinanne Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Såvidt jeg hvet så går egget ut med mensen dersom det ikke har festet seg, dersom det er chemisk graviditet; det jeg mener er at det har festet seg og slepper tidlig så kommer det ut som en vanligmens men noe kraftigere ka det være og et par dager forsinket mens, men nå er du på progrestrone så da er det normalt å ha lnger lutealfase en normalt, helt opp til 18 dager etter uttak kan forekomme. Det mest vanlige er 12-14 dager lutealfase mens andre kan ha 16 dager til vanlig i en naturlig syklus. Ellers så er det vel for tidligkanskje enda at egget har festete seg, men det kan være at det fester seg i dag, det forekommer at det fester seg på dag 5 i lutealfasen men det mest vanlige er rundt dag 7 +/- 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå