Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har babyklister samme virkning som crinone? Er det da smør på flesk å bruke begge deler, eller kan jeg bruke begge deler ved neste forsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, babyklister har ikke samme virkning, så du kan trygt bruke begge deler:)) Det skal jeg:O)

Skrevet

hvor foår dere kjøpt dette og hvor mye koster det?

Skrevet

www.netspiren.dk (der inne søker du på babyklister)

Koster 123 danske kroner:)

Skrevet

Pga. frakt osv. ble det billigere på www.helsehelse.dk. (men det kan jo ha vært en tilfeldighet)

Skrevet

hvordan funker dette? og når tar en det?

Skrevet

Det skal hjelpe til og få egget til og feste seg. Anbefales også til de som står i fare for og spontanabortere.

Vanlig dose er 10 dråper tre ganger daglig, blandet i et halvt glass vann. Skal tas før måltid.

Ved fare for abort skal dosen økes til 50 dråper tre ganger daglig.

Starter og ta det dagen før innsetting.

Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve det. Ingenting skal være uprøvd.

Skrevet

da har jeg bestilt fra helsehelse side:) var billigere en den først nevndte her....

tips og råd om bruk tas i mot med stor takk:)

Skrevet

takk for tipset:) alt skal testes ja:) helt enig i det:)

Skrevet

noen som vet om det går ann å begynne på disse etter vi har satt inn? jeg har bestilt men vet at jeg ikke rekker å få den før jeg setter inn til fredagen - bestilte i går - noen med erfaring?

Skrevet

Ja, du kan starte etter du har satt inn egg.

Jeg bestilte babyklister på www.helsehelse.dk, det kostet 183,- nkr inkl frakt. Det tok 5 dager fra jeg bestillte til det kom frem. Dette må bestilles fra utlandet, da Berberis fructus ikke er ferdigregistrert i Norge ennda (regelverker mm) og kan ikke skaffes før i midten av mars.

Jeg bestillte også Ovarium comp. fra akupunktøren min. Da jeg åpnet pakken, så jeg at det var injeksjonsvæske! Så jeg ringte til akupunktøren min, og hun ringte apoteket for meg. Der sa de at en kan også få dette i dråpeform, men at injeksonsvæsken kan også drikkes, da drikker en en ampull to faste dager i stedet for 10 dråper 3 ganger daglig. Så det blir mindre stress da.. :) Om dette også gjelder for babyklister, vet jeg ikke da. :)

Skrevet

kan dette brukes selv om man ikke er i gang med ICSI. skal ikke inn på samtale før 21 feb og har da eggløsning før dette. (på normal måte)

Skrevet

Er noen dette har virket på? fins det noen forskning på dette og eggfesting? hva er det dette produktet egentlig gjør med kroppen?

Skrevet

Ja, det kan brukes selv om en ikke er i gang med prøverer. Det er ikke jeg ennå heller. :) Så derfor bruker jeg ovarium comp i steder for "babyklister".

Begge disse homøopatiske medisinen skal bedre sirkulasjon og slimhinner i livmoren. Jeg har ikke lest om noe forskning på dette, da det er alternativ medisin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...