Mamma`n til tre Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 har vært inne på nettsidene deres og sett og sammenlignet prisene her i norge og det er ganske mye billigere! men er det noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Har bestilt 3 ganger derfra og de anbefales på det sterkeste herfra
Mädchen Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Har bare bestilt én gang. Men er veldig fornøyd. Anbefales. Fra du bestiller til du har vognen tar det maks en uke.
Bæibi1+2 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hvordan fungerer det hvis man har reklamasjoner på vogna? Kan man da gå til merkeforhandler i Norge med klagen? Vurderer å bestille gjennom de selv...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Nei da tar du kontakt med BJ Vi har hatt to reklamasjonssaker, småting, og de nye delene lå i postkassa i løpet av et par dager. Ikke noe undøvendig utdraging av tid eller dilldall. Super service. Mye bedre enn feks Brio vogna vår som stod inne i 2 mnd for å skifte en skrue
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har å lyst å bestille derfra. men er dårlig til å gjør om i norske kroner *flau* Hvor mye er det snakk om å spare derfra? Har lyst på en OTH med babybag og sittedel...
Michka Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 dn.no har en valutakalkulator, veldig grei: http://www.dn.no/finans/valuta/?WT.svl=toppfinans Du taster inn summen i euro, og så regner den ut kr. summen til deg.. Husk å legge på momsen og frakten! Eg har regnet ut at eg sparer ca 1500 ++ på å bestille vognen derfra (inkl moms og frakt) skal også ha OTH med bag :-)
Michka Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Da her eg regnet litt.. :-) De har den sorte på tilbud så denne er billigere. Sportsvogn og bag inkl regntrekk kommer på 5036,- inkl moms For de andre fargene blir det 5946,- inkl moms.. Da har eg regnet med dagens euro kurs på ca 8 kr Så kommer frakten i tillegg på ca 480 kr. Hos Biteringen koster den 7980,. komplett, pluss frakt hvis du handler i nettbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå