Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Gutten er nå 5 uker og vi er ikke overbevist med navn. Kan lillebror hete Johan når storesøster heter Hanna????? Ellers er andre navneforslag Tobias og nikolai, men jeg synes de er for poppis, men resten av familien liker dem. Sukk fare for at han forblir navnløs........
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Johan er jo ganske likt Hanna, men synes ikke det er FOR likt. Uansett må jeg si meg enig med familien din, Nikolai og Tobias er nydelige navn.. Ville gått for Nikolai jeg
Vipsenmamma Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Det blir litt vel likt synes jeg. Tror jeg ville valgt Nikolai av forslagene dine. Eller hva med Ulrik eller Jakob?
prebs Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes det ble litt for likt, ja. Synd når det er et flott navn: ) Tror jeg ville gått for Nikolai- siden Tobias er litt likt Andreas. Det skal ikke være lett!
furia Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Synes ikke det er for likt, og hva gjør det om det er litt likt forresten? Heter selv Hanne og min datter heter Anna, synes det er flott!
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Falt meg ikke inn at Hanna og Johan var likt før jeg leste problemstillingen... Gå for Johan - et flott navn!
januarsurprise Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Jeg tenkte ikke over at det var for likt. Er jo ikke lik rytme i Hanna og Johan, hadde vært litt annerledes med Hanna og Johanna liksom... Hvis det er Johan som er favoritten så gå for det, synes det var fint jeg.
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Ville valgt Johan av dine forlag, evt Nikolai. Syns Hanna og Johan gikk greit jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå