Gå til innhold

Flott butikk med kjoler billig fra USA! Både selskapsskjoler og brudekjoler. Er i Os;) Anbefales!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Utrolig mange flotte kjoler... Tror jeg fant min brudekjole der... Nå får min samboer bare fri :)

Skrevet

Og sinnssykt billig der. Giftet meg for to år siden til sommeren, og prisene i andre butikker er den dobbelte av prisen hun tar!!!

Skrevet

Handlet der jeg, kan anbefales!

Skrevet

Jeg handlet kjolen jeg giftet meg i der, pluss en selskapskjole til :o) Veldig fornøyd med servicen! (bor på østlandet, innehaveren som holder til i Os sendte kjoler over fjellet, jeg fikk prøve, og kunne bare sende tilbake de jeg ikke ville ha).

Annonse

Skrevet

Hehe, jeg bor i Os. Lucky me! :D :D :D

Skal ned der snart å se om hun har noen preggis kjoler jeg kan bruke til et bryllup vi skal i. Eller en stor kjole som får plass til magen min :P hehe

Skrevet

Utrolig mye flott der:)

Men husk at dette ikke nødvendigvis er nye kjoler da. Mye utstillingsmodeller og utleiekjoler som har vært brukt før.....

Skrevet

Åååh? Visste jeg ikke!

Men det gjør ingenting, kjolene er sørens så fine anyways!

Skrevet

OI! Fine kjoler! Er dessverre godt gift... og skal ikke i noen fine selskap med det første. Hvor på Lagunen er denne butikken, har ikke sett den? Og jeg har vært innom der et par ganger for å si det sånn. (Et par ganger i uken........det siste året;))

Skrevet

Kjøpte kjolen jeg giftet meg i der :) Fant da noen jeg likte, betalte depositum og fikk de sendt i posten for prøving. Så sendte jeg tilbake de jeg ikke ville ha. -Veldig bra!!!! Og kjolene var nye.

Skrevet

Butikken ligger i 2. etasje der som Nettgulv var tidligere. Ikke så altfor langt fra lekebutikken, om jeg ikke husker feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...