Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Divakjoler.no De har ny butikk i lagunen også
mams-til-tre Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Utrolig mange flotte kjoler... Tror jeg fant min brudekjole der... Nå får min samboer bare fri
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Og sinnssykt billig der. Giftet meg for to år siden til sommeren, og prisene i andre butikker er den dobbelte av prisen hun tar!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Handlet der jeg, kan anbefales!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg handlet kjolen jeg giftet meg i der, pluss en selskapskjole til ) Veldig fornøyd med servicen! (bor på østlandet, innehaveren som holder til i Os sendte kjoler over fjellet, jeg fikk prøve, og kunne bare sende tilbake de jeg ikke ville ha).
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, jeg bor i Os. Lucky me! :D Skal ned der snart å se om hun har noen preggis kjoler jeg kan bruke til et bryllup vi skal i. Eller en stor kjole som får plass til magen min hehe
Kamomille Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Utrolig mye flott der:) Men husk at dette ikke nødvendigvis er nye kjoler da. Mye utstillingsmodeller og utleiekjoler som har vært brukt før.....
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Åååh? Visste jeg ikke! Men det gjør ingenting, kjolene er sørens så fine anyways!
høstbarn:) Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 OI! Fine kjoler! Er dessverre godt gift... og skal ikke i noen fine selskap med det første. Hvor på Lagunen er denne butikken, har ikke sett den? Og jeg har vært innom der et par ganger for å si det sånn. (Et par ganger i uken........det siste året;))
2nj♥ Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Kjøpte kjolen jeg giftet meg i der Fant da noen jeg likte, betalte depositum og fikk de sendt i posten for prøving. Så sendte jeg tilbake de jeg ikke ville ha. -Veldig bra!!!! Og kjolene var nye.
Matilde og Sofie mor Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Butikken ligger i 2. etasje der som Nettgulv var tidligere. Ikke så altfor langt fra lekebutikken, om jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå