Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er på andre mnd der eg prøva å finne EL. Forge mnd trur eg at EL kom dagen etter at eg hadde gått tomt for test-striper, siden mensen kom seinare enn vanleg. No har eg testa morgen og kveld, er på dag 15 no (bruka å ha regelmessig 28-dagers syklus) og har framleis ikkje funne EL. Bruka Clear Blue sin digitale denne gangen, og når eg ser på stripa etterpå, så er strek2 lys blå.. kva betyr det? Har også sann EL-slim (fikk i går kveld og idag), kva betyr det, vil det sei at eg har hatt EL? Er det so at ein ikkje skal teste med morgenurinen?

Føler meg litt lost, da eg føle at eg ikkje forstår heilt korleis ein går fram. HJELP! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg testet ble strek nr. 2 mer og mer tydelig når det nærmet seg EL. Akkurat som det ble gradvis mer positv før tsten slo ut for fullt, men jeg vet dette varierer veldig fra person til person.

Kanskje EL er like om hjørnet. Jeg testet positivt på alt fra dag 12 til 16... men syklusen min varierer en god del da...

Skrevet

Der kom min EL også! :) kom seint i går.. gla no!

Da er det berre en mnd til den store dagen for vår del... spennande!

• 4 uker senere...
Skrevet

Når tid på dagen er det best å teste seg for EL? Er det så at en kan ikkje teste på morgenurin og at en skal ikkje ha tissa på 4 timer? Føler der er mange motstridande beskjeda om det...

Skrevet

Hei

Morgenurinen er faktisk den det er best å teste på fordi da er hormonkonsentrasjonen høyest. Når jeg skal teste på andre tider av døgnet så passer jeg på å ikke drikke de siste 4 timene før jeg tester og prøver å tømme blæra en gang før jeg skal teste slik at urinen er så konsentrert som mulig når jeg tester.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...