Gå til innhold

Hjelp!! Blødninger??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått på cerazett i 1,5 mnd, og ble ferdig med mensen lørdag for 2 uker siden. Menstasjonen var da på rett tid slik den har vært etter fødselen.

Problemet er at 1 uke etter jeg var ferdig med menstasjonen kom den igjen for fullt. Har nå blødd i overkant av 1 uke (skikkelig blødninger hver dag altså, og blør MYE enda, ferskt blod.)

Har vært vant til å blø vanlig i 3 dager, så går det da over til "rester" i 3 dager til. Men nå har jeg altså gått i 9 dager med skikkelig blødninger.

Er blitt slik nå at jeg blir svimmel når jeg røyser meg osv.

10 mnd siden jeg fødte..

Kan det være noe galt? Har også hatt litt smerter i magen som kraftige magekniper der jeg må stoppe opp å stille meg i helt krummet stilling i opp til et par minutter. Er også mye kvalm og har nedsatt matlyst.

Lurer på om jeg burde gå til legen med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ha ringt legen hvis jeg var deg.

Skrevet

Takk for svar!

Da har jeg fått ny legetime igjen på fredag til GU. Var vist mulig en cyste som var blitt klem på, men får ikke vite noe før de får tatt div. tester osv.

Skrevet

Bare husk at cerazette kan gi ganke uregelmessige blødninger den første tiden. Jeg hadde mens hver 14 dag de to første månedene da jeg brukte cerazette

Skrevet

Ja det har jeg også hørt. Stod på pakningsvedlegget at man likevel skulle gå til legen om man hadde forlenget eller kraftige blødninger, og jeg har begge deler.. Blødd i 1,5 uke nå..

Blødde du mye, eller bare litt da?

• 2 år senere...
Skrevet

Korleis gjekk det hos legen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...