Novembergutt<3 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg har "funnet" en svensk hyggelig jente, har jobbet i mange år som dagmamma - men vi mangler 2 barn + et sted vi kan være.. Vi kan også være hjemme hos oss, men vi har ikke lekeplass nærheten, og dagmammaen foretrekker dette - så kanskje du har en i nærheten der du bor? Datteren min er 1år i mai. Dagmammaen jobber man-tors, fra 8.30 til 16.30 - men det kan sikkert diskuteres, og er vi flere sammen kan vi kanskje finne en løsning for fredagen sammen:-) Er helt i starten, så en del ting som gjenstår, men tenkte å lodde stemningen her.. Fint om du skriver hvor gammelt barnet ditt er + hvor du bor/har du uteplass + en mailadresse eller tlf nummer:-)
Mor til Sindre Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei - dette ser interessant ut! Jeg jobber i Husebybakken og det hadde vært ideelt å levere junior på vei til jobb. Litt om oss: Sønnen vår heter Sindre og blir 1 år i slutten av april. Vi er på utkikk etter dagmamma fra 2. januar. Vi bor på Kolsås (så dette blir vel litt for langt unna i forhold til å benytte vårt hjem som base for dagmamma/barn?), vi har uteplass. Du kan kontakte meg på: [email protected] Hilsen Trine
Meduza Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 hei, har du et tlfnr. vi kan treffe deg på ? kan du kontakte min vennine i husebybakken som trenger dagmamma fra 1 mai? Hun har [email protected]
Mor til Sindre Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ser jeg skrev feil i min forrige meld. Vi trenger dagmamma fra 1. mai!
Drager Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Hei igjen, Prøver å få videre kontakt på siden. Vi trenger dagmamma fra 1 Mai, så dette er supert for oss. I tillegg bor vi i Husebybakken og har en oversiktlig og akkurat passe stor hage som selvfølgelig kan disponeres. Vår lille jente fyller ett år i slutten av april. Du må gjerne kontakte meg på [email protected].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå