Gå til innhold

Oppblåst mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Nå e eg ganske ny her inne,men jeg og min mann har gått gjennom IVF,så nå er jeg gravid 4+6 :-)

Men har vore veldig oppblåst i magen å ikke fått sove noe særligt på nettene pga det har vore ubehagelig. Snakket me de i haugesund og de sa det kunne være ganske normalt det,men ble det verre måtte jeg ta kontakt igjenn..

E det noen flere som har opplevd det sånn? Kan det komme av forandringene som skjer der inne?

På lørdag hadde jeg litt sånn rosa blod på papiret,det var ikke mye men du så jo der va.. Er det normalt? Det hadde jeg kun 1 gang. Jeg tar jo progestan å har lest atte noen kan få litt blødning av det da..

Off jeg merker atte jeg bekymrer meg for kvar minste ting,det ska ikkje vara lett detta her... Men håpe alt går bra skal på ultralyd 20 februar :-)

Blei litt langt og rotete dette her men håper dere forstår :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditet! Det er nok vanlig med opplåst mage og litt blødning pga av medisin. Er du bekymret er det uansett bedre at du ringer klinikken, og eventuelt bestiller time hos legen din. Lykke til med graviditeten!

Skrevet

snakket me de i haugesund nå, de sa det var helt nortmalt. Så eg måtte barra slappa av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...