Gå til innhold

Lakenskrekk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på lit over 3mnd. Han er ganske bestemt og vet hva han vil.Har rimelige bra rutiner på han,både når det gjelder søvn på dagtid og legge-rutiner..Han får ikke sove etter 20 på kveldene,og han fr sove max 3t på dagtid.Sovner som regel av seg selv i vognen sin,men må for det meste vugge han i søvn i den. Om kvelden blir han nokså sutrete og vil bare bli holdt.Han får morsmelkerstatning,så han fyller magen godt om kvelden før han skal legge seg.Men når han er sovnet med flasken,og jeg legger ham i senga hans, våkner han etter ei stund og er utrøstelig,men sovner når han blir lagt i vogna og vugget litt,mao "lakenskrekk". Han har lit hoste,men på dagtid våkner hanikke av den!I senga har jeg rullet et håndkle og lagt det rundt der hodet hans er,har laget "sengehimmel" for å få den trange følelsen,dempet belysning og prøvd både med og uten radio.Men ingeting nytter.Har prøvd å latt han skrike både 10min og lengre,men gir seg ikke. Nå begynner jeg å bli rådvill!Vi får jo ikke kose oss en kveld sammen,jeg og sambo, uten skriking,som ender med at jeg ligger på sofa.Har ei jente på 3 år fra før,men hun fikk vi snudd døgnet på da hun var 6uker,og hun sov hele natten da hun var ca 3-4 mnd, men dette er noe helt annerledes!!Noen som har noen tipS??Er jo nokså slitsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...