*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Her skal det strekkes ut i det vide og det brede. Ingen mens i dag heller. Åhhhhhhhhh, jeg bare gleder meg til oppstart av fryseforsøk, men da er mensen et must! Hadde sist mens 28. desember (første dag) I dag er det 37. dag i syklus, og min er vanligvis ca fra 30-33 dager, og ikke er jeg gravid heller. Har sjekka, som den testomanen jeg er;-) Blendahvitt!!!!!!!!!!! Er det sånn at man må vente på neste syklus hvis mens avviker fra normalt? Og hvordan er gangen i et fryseforsøk?
Kanskje i år? Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vet ikke om man må vente til neste syklus pga for sen mens, men skulle tro at det ikke var tilfelle. Kommer kanskje an på om du skal gjennomføre fryseforsøk i naturlig syklus eller ikke. Har erfaring med fryseforsøk hvor jeg på mensdag 2 startet med Estradot plaster(100mg), byttet annenhver dag. På dag 11 var jeg til UL for å sjekke tykkelsen på slimhinnen. Minimunskrav på 7.5 der jeg hører til. Etter UL får du beskjed om dato for start av Progestan stikkpiller og dato for tilbakeføring av egg. Er slimhinnen for tynn må du forsette med medisiner og ny UL etter avtale med klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå