Gå til innhold

ler babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min jente er snart 3 mnd hun begynte utrolig tidlig å gal smile!hun følger me dpå leker og vil ha alt i munnen.Men vi venter evig på den lille latteren!det virker som om den skal komme men hun stopper selv om hun ikke stopper å smile.hva me dere?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 3 mnd og han har både flirt og smilt kjempe lenge:) begynte vel tidlig da, men han har null interesse for leker!

Skrevet

Venter også på latteren til min nydelige smilende lille jente...:)

Den skal visst komme i 3. el 4. mnd. Så vi venter i spenning:)

Gleder meg!

Skrevet

Vår lille smiler og pludrer stort sett hele tiden når hun er våken (med untak av magebesvær:) )

Hun har små ledd de siste to ukene - om det er helt bevisst fra hennes side er uklart- men det kommer i sammenheng med pludringen og smilene (som går nesten rundt hodet) hehe

Skrevet

Leonard smiler masse og har i de siste 14 dagene begynt å le litt. Spesielt når vi tar av bodyen eller vasker han under haka. Tror han er litt kilen jeg...

Skrevet

min datter ler... spess. når jeg kler av henne for og bade. det er morsomt.. hehe...

Skrevet

Har ei jenta på 10 uker, og hu har smilt lenge, men har nå nylig begynt å flire :) Hu lo som en gal på stellebordet istad!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...