Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal uttak/innsett (IVF) i uke 11. (midten av mars). Jeg og samboer har så innmari lyst til å ta en tur til N.Y. i begynnelsen av mai. Hadde dere villet planlegge det etter det vi skal igjennom? Om vi ikke skulle lykkes på dette forsøket, har vi nok veldig godt av å komme oss bort litt, men skulle jeg bli gravid er det kanskje litt risky å reise? Bør vi vente til vi vet om vi har blitt gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)

Vi er i gang med andre ivf nå, innsetting i uke 6. Har bestilt tur til egypt i april vi. Tenker som deg at det blir deilig å komme seg vekk hvis vi ikke lykkes nå heller. Og om jeg blir gravid og det er dumt å reise, har vi jo reiseforsikring som kan brukes om det er risikabelt å reise pga graviditet.

Skrevet

Vet ikke om du bør dra eller ikke om du er gravid, men kan dere ikke kjøpe billetter med avbestillingsforsikring da? Så kan dere avbestille om dere skulle føle for det?

Vi planlegger ferie vi også og tenkte å bestille sånne...

Skrevet

Bestill reise! Det er som resten her sier ikke noe i veien for at du kan avbestille reisen dersom dere likevel ikke kan reise. Vi har også reist kort tid etter forsøk, og sist var det utrolig deilig å komme seg vekk en liten stund. Det er heller ikke noe i veien for at du kan reise når du blir gravid! LYKKE TIL :)

Skrevet

Det gjør heller ikke noe å reise/fly så tidlig i et svangerskap.

Jeg gjorde nå det....bestilte ferie tur i sommer og reiste når jeg var 10 uker på vei. Brukte støtte strømper på flyet. Det gikk bra det!

Var fortsatt like gravid og fin form da jeg kom hjem selv om det var 40 varme grader i ferien.(drakk masse vann)

Skrevet

Dere har nok godt av en tur, men er ikke enig med Kanskje i ar? om aa bare reise. Det er ikke anbefalt aa fly foer man er minst 3 maaneder paa vei...Saa bestill i saafall billetter som evt kan kanselleres om dere lykkes! (og det haaper jeg dere gjoer! ;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...