Leeloo76 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Snuppa og jeg flytter snart inn til Oslo og blir boende i en to-roms på 50 kvm (snuppa får soverommet). Er det noe sted (skoler el.) der man kunne fått noen tips? Er ikke særlig god på slikt selv og kunne trengt noen tips om innredning av liten plass, evt. en ferdig plan. Vil selvfølgelig betale, men tror ikke jeg har råd til å leie inn en "ordentlig" interiørarkitekt (noen som vet hva noe sånt koster forresten, kanskje det ikke er så dyrt som jeg tror). Skal også kjøpe etterhvert (håper jeg), da blir det aktuelt å legge litt mer penger i det.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det er mange studenter som gjør dette for en billig penge, ferdig utdannede interiørarkitekter tar gjerne MYE penger, spurte læreren min og hun mente at timesprisen lå fra ca 300 kr kanskje (litt etter hvor man er utdannet osv) Hørt at Helene Hennie for eks sjeldent tar uner 1 mill for en jobb hehehe, mulignes bare et ryke da. Når flytter du da? kunne sikkert ha hjulpet deg gratis om du vil, bor i akershus og trenger treningen Driver å utdanner meg til interiørkonsulent, planen er å bli interiørarkitekt om noen år.
Leeloo76 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Vi flytter i april/mai. Jeg har ikke sett leiligheten enda, så er ikke sikker på planløsningen. Jeg håper bare det er plass til en ordentlig seng til meg også, har dårlig erfaring med sovesofaer og har ikke råd til en superdyr en. Er litt dumt når man leier, ikke alle løsninger som er like aktuelle. Gleder meg til å få noe eget (innen det skjer er du sikkert ferdig utdannet, så DA kan jeg hvertfall leie deg inn). Tar i mot all hjelp jeg kan få jeg (du skal slippe å jobbe helt gratis da). Om ikke annet har du sikkert noen smarte tips.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Kan du ikke sende meg en pm da? med mail for eks, så kan jeg legge deg til på msn Er ikke sååå mye jobb og i tillegg er jeg ikke så veldig erfaren, så ingen skal måtte betale for mine tips hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå