Gå til innhold

begynner å bli nervøs

Anbefalte innlegg

jeg har ligget rett ut med influensa sia onsdag.har hatt veldig høy febar i 5 dager nå.jeg spyr å spyr å spyr. har vell siden onsdag fått i meg 3 brødskiver, ei flis med pizza grandiosa og noen skeier med grøt.som fint har kommet opp igjen. har hostet opp blod. å er veldig svimmel. begynt å få litt kynnere å kjenner at blodtrykket mitt ikke er til å skryte av.har ikke sovet mer enn 4 timer siden onsdag. er så redd for at alt dette har skadet den lille. er 12 uker. er så redd. kjenner litt bevegelse til vanelig men ikke masse i dag!! hjelp..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136743680-begynner-%C3%A5-bli-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med hun over: gå til lege snarest! Si at du skal ha haste time/ på dagen time. Mulig han da vil vurdere å legge deg inn for å gi deg næring. Blod i hoste er sjelden. Du kan ha kraftig bronkitt eller lungebetennelse, eller også en mer sammensatt sykdom her. Noen dager på sykehus med intravenøs kan løse mye.

Håper det ordner seg - fortell oss hva legen sa!

hei hei takk for svar. fikk time på mandagsmorgen. hadde en kraftig halsbetennelse,ørebenennelse og øvreluftveisinfeksjon. +influensa.(hvist ikke d er d influensa er) hosten kom fra at jeg hadde nokk en type bronkit å siden jeg var gravid var d lettere for meg å blø enn ellers.ikke farlig.fikk apocillin.noe jeg ikke klarer å få i meg.for kvalmen sa hun at fikk jeg ikke i meg noe på et døgn til så bar d rett på sjukehuset.( jeg ble truet med d når jeg gikk med førstemann også),men har stor angst for kanyle. (vil faktisk føde en 4 kg seteleie enn å få kanyle) jeg fikk utskrevet noe kvalmestillende. afipran ,d har hjelpt. skal ikke skryte på meg at jeg får i meg masse mat men d går sakte men sikkert. gått jeg ned mer enn 3 kg til før den 10 feb. så må jeg inn på sjukehuset. men jeg skal opserveres for matinntak før jeg blir satt på intravinøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...