snæparguri Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 jeg har ligget rett ut med influensa sia onsdag.har hatt veldig høy febar i 5 dager nå.jeg spyr å spyr å spyr. har vell siden onsdag fått i meg 3 brødskiver, ei flis med pizza grandiosa og noen skeier med grøt.som fint har kommet opp igjen. har hostet opp blod. å er veldig svimmel. begynt å få litt kynnere å kjenner at blodtrykket mitt ikke er til å skryte av.har ikke sovet mer enn 4 timer siden onsdag. er så redd for at alt dette har skadet den lille. er 12 uker. er så redd. kjenner litt bevegelse til vanelig men ikke masse i dag!! hjelp..
Santi og gjengen Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Enig med hun over: gå til lege snarest! Si at du skal ha haste time/ på dagen time. Mulig han da vil vurdere å legge deg inn for å gi deg næring. Blod i hoste er sjelden. Du kan ha kraftig bronkitt eller lungebetennelse, eller også en mer sammensatt sykdom her. Noen dager på sykehus med intravenøs kan løse mye. Håper det ordner seg - fortell oss hva legen sa!
snæparguri Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 hei hei takk for svar. fikk time på mandagsmorgen. hadde en kraftig halsbetennelse,ørebenennelse og øvreluftveisinfeksjon. +influensa.(hvist ikke d er d influensa er) hosten kom fra at jeg hadde nokk en type bronkit å siden jeg var gravid var d lettere for meg å blø enn ellers.ikke farlig.fikk apocillin.noe jeg ikke klarer å få i meg.for kvalmen sa hun at fikk jeg ikke i meg noe på et døgn til så bar d rett på sjukehuset.( jeg ble truet med d når jeg gikk med førstemann også),men har stor angst for kanyle. (vil faktisk føde en 4 kg seteleie enn å få kanyle) jeg fikk utskrevet noe kvalmestillende. afipran ,d har hjelpt. skal ikke skryte på meg at jeg får i meg masse mat men d går sakte men sikkert. gått jeg ned mer enn 3 kg til før den 10 feb. så må jeg inn på sjukehuset. men jeg skal opserveres for matinntak før jeg blir satt på intravinøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå