***Pærla*** Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som vett om det er lang ventetid der ??? ) Klem
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Nei, det tror jeg ikke. Nå var jeg allerede i systemet, skal ha søskenforsøk, og fikk etter at jeg kontaktet dem starte etter første mensutrasjon. Er nok litt vente tid i og med at du skal ha forsamtale, bli undersøkt og vurdert av lege først.
mamma050308 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Er det privat eller på sykehus? Hvis det er på sykehuset kan du gå inn på "frittsykehusvalg.no" og sjekke ventetiden selv.
prinsesse stilig Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Da jeg skulle begynne fikk jeg vite at det var kortere ventetid i haugesund enn i bergen... dette var for ett år siden. Fra de sendte henvisningen tok det ca halvannen mnd før jeg kom inn til forsamtale....
Endeligbaby.. FØDEKLAR! Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hei. Tror vi fikk brev i April om samtale, kom bort i begynnelsen av August..(lang tid grunnet ferier osv..) Etter vi hadde vært på samtale, kunne vi begynne når det passet for oss Så nå sitter vi her 3 mnd på vei.. Lykke til;)
mamma til tre prinsesser Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 jeg ble henvist 7/1, etter en uke ringte de og sa de hadde fått henvisningen og skulle sende meg noen papirer i posten. hun regnet med vi kom til å begynne i mai, ca 4.mnd venting altså. men jeg skal være med i en pcos/metformin-studie mens vi venter, så etter neste mens skal jeg inn for å ta noen blodprøver å så skal jeg ta metformin (evnt placebo) og ekstra folinsyre i noen uker/mnd fremover. godt å ha noe å gjøre på mens en venter, og det er jo de som har hatt god virkning av metformin også.
Grublegruble Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hos oss gikk det veldig fort, ba om henvisning i oktober, fikk brev om forsamtale ca en uke etterpå, hadde samtalen i november og kunne begynnt den syklusen jeg var i da om jeg ville gå to uker ekstra på nedregulering (pga juleferien). Valgte derfor å vente til neste syklus og hadde egguttak og innsetting i forrige uke. Mulig den raske innkallingen skyldtes en avbestilling, men vi hørte ingenting om det, har inntrykk av at det går fort, men nå var vi ganske klare ICSI kandidater pga mannens prøve, jeg gjennomgikk ingen store undersøkelser/lapraskopi etc. kun blodprøver og ultralyd, så kanskje det også var en grunn til at det gikk så fort med oss. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå