Gå til innhold

Hvor sent har dere fått positiv test?

MK73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært prøver lenge og vel (snart 4 år), og driver også med prøverørsbehandling. Nå har jeg imidlertid hatt en normal syklus (dvs uten medisiner av noe slag) - men mensen er forsinket. Vanligvis har jeg sykluser på 28-30 dager, men nå er jeg på dag 35 og har ingen tegn til at mensen er rundt hjørnet. Jeg hadde noen mensmurringer dagen jeg ventet mensen, men så har det ikke skjedd noe mer.

Jeg har tatt et par billige tester, som har vært negative - men det er bare en gang før at jeg har vært så forsinket, så dette er uvanlig for meg. Det kan selvsagt henge sammen med all hormonbehandling kroppen har blitt utsatt for det siste året.. Av andre evt symptomer har jeg kun litt ømme bryster.

Spørsmålet mitt er likevel dette: Hvor sent har dere testet postivt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

kanskje du hadde eggløsning den dagen du hadde disse murringene? Da vil du i tilfelle ikke teste positivt før ca 14 dager etter dette. Eggløsningen kan komme litt på uttur når man har har vært igjennom en slik prosess. Selv var jeg forsinket ca 1 uke etter endt forsøk, mnd etter fikk jeg ekstremt kort syklus med 20 dager før det rettet seg til normalen igjen.

Vent litt til før du tar en test, senest 14 dager etter murringene dine, dersom det da ikke skjer noe ta kontakt med legen og få tatt en sjekk.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble gravid i første normale syklus etter icsi med forrigemann. Da testet jeg pos på dag 47, men hadde slitt med murringer osv i flere uker første. Testet flere ganger neg først, men den siste testen før legetimen var pos ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...