rødhetta...- Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jeg fikk brev igår fra riksen om å møte til blodprøver først kommende torsdag, Men har ikke fått klarsignal om at vi er godkjente eller noe, er det noen som vet når man skal inn til samtale?? skjer det samtidig med blodprøvene??
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Vi sendte søknad i begynnelsen av oktober i fjor og fikk time til samtale i slutten av november. Prøvde AIH i desember og hadde egentlig tenkt å gå på IVF nå, men var fullt nå og måtte ringe tilbake om en måned. Så da går vi for et AIH forsøk til mens vi venter.
rødhetta...- Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 hva er Aih? litt dumt å ikke vite det kanskje...da dere var i samtale første gangen, tok du blødprøver samtidig??
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde tatt alle blodprøvene hos min gynekolog før samtalen på Riksen. AIH er inseminering med sperm fra sin egen mann. De det ikke er funnet noe galt med blir tilbudt dette før IVF
rødhetta...- Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 hvilke blodprøver tar man da? det ble tatt prøver av meg og mannen min samtidig med at søknaden ble sendt til riksen... , jeg synes det er rart jeg må helt inn til riksen å ta blodprøver hvis jeg kan gjøre det hos gyn...,, bor jo et stykke unna oslo da...
rødhetta...- Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 ser nå at det er gyn undersøkelse jeg skal til i tillegg til blodprøver...
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Husker ikke hva blodprøver det var, men bl.a hormonprøver og rubellaantistoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå