Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Pia Tjeltas datter heter Sofia (synes det er så fint, men veldig vanlig) Sissel Kirkebøs barn heter Sara og Ingrid (litt englete sammensetning?) Siri Kalvig har også en Sara og en Silje Kommer ikke på navnet, men det er en som har en Felicia hvertfall. Husker ingen flere nå, vet dere noen norske eller utenlandske, og hva synes dere om dem?
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Johnny Depp's datter heter Lily Rose - nydelig!!!!
Vannmann35 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Det er gøy å følge med på dem ja :-) Noen jeg kommer på: Jenny Jensen: Tilje Janne Formoe: Felicia Mia Gundersen: Daniel Mari Maurstad: Scott, Aslak og Stinius Amandus Øyvind Blunck: Christel, Edvard og Ludvik Hege Schøyen: Jan Eggum: Bastian Arne Hjeltnes: Ingeborg, Ømjer og Agnes Odd Nerdrum: Aftur, Morgunn, Bork og Øde Lise Fjeldstad: Peik og Blomma (kallenavn)
malla85 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Angelina Jole & Brad Pitt - Shiloh Nouvel Jolie-Pitt Nicolas Cage & Alice Kim - Kal-El Coppola Cage Courtney Cox & David Arquette - Coco Riley Arquette og den her var jo litt morsom da: Jason Lee & Beth Riesgraf - Pilot Inspektor Riesgraf Lee
prebs Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Hege Schøyen: Line og Jakob Lise Fjeldstad: Datteren heter egentlig Julie Cathrine.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Ole Gunnar Solskjær: Noah og Karna John Arne Riise: Ariana John Carew: Tyrese Bjørn Helge Riise: Noah og ? Bjørn Dæhlie: Sivert
prebs Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Og jeg fyller inn igjen: -) Bjørn Helge Riise: Noah og Filip Bjørn Dæhlie: Sivert og Sander Tar med noen spennende: Silje Nergaard: Erle og Karla Anneke von der Lippe: Elvira og Clara
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Mikael Persbrandt: Igor (gutt) Jens Stoltenberg: Katarina og ? Harald Heide-Steen: Frikk, Tirill og ? Mia Hundvin: Teo og ?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Frikk, Tiril og Tine.. til H.H-Steen
prebs Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Jeg fyller igjen: Jens Stoltenberg: Axel og Catharina
prebs Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Her er jeg igjen... Morten Harket: Jakob, Jonathan, Tomine og Henny
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Aksel Hennie: Hedda (hvis jeg ikke tar helt feil?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå