en og to...OG TRE :) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 selger mine to emmaljunga mykbagger da, mine tvillinger har vokst i fra dem. Er kun brukt i 3mnd, så god som ny!
håperpå7 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er interessert - hva skal du ha for dem? Er de svarte? Jeg har termin 19 feb så babyene kan komme når som helst. Jeg bor på Kongsberg.
Sol med 2! Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei, vi går å lurer på om vi skal ha en emmaljunga vogn, men synes den virker liten. Vokste tvillingene ut av bagene etter 3 mnd, eller er det andre grunner til at du ikke har brukt dem mer? Er du ellers fornøyd med vogna?
en og to...OG TRE :) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 hei...beklager sent svar...kanskje du allerede har fått tvillingene....begge baggene er svarte ja....jeg betalte kr 1300.- for hver av mykbaggene, og selger de for kr 900.- pr stk. Jeg bor i trøndelag, så jeg må uansett sende de da.
en og to...OG TRE :) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 heisann med så mye klær en har på om vinteren, synes jeg at baggene har blitt litt i trangeswte laget ja...guttene er 13uker nå... men får du tvillinger på vårparten, vil nok ikke tvillingene dine vokse ut av baggene så tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå