Gå til innhold

Godt tips til dere som sliter med oppblåst mage/tarm:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med dette i mange år pga sykdom, men ble for litt siden anbefalt å begynne med Vita Biosa, som er gjærede melkesyrebakterier (!!!) og kan virkelig anbefale det på det varmeste. Magen/tarmen kvitter seg med dårlige tarmbakterier, mer effektivt enn kapsler og pulver synes jeg. Og resultatet er at magen har biltt mindre i løpet kun få dager!!!

Har nå brukt det i 2 uker og synes faktisk selv at jeg har blitt kvitt en del overflødig "skit" i kroppen, resultatet er at jeg føler meg litt slankere og mye bedre i mage/tarm:-)))

Smaker ikke godt, men går fint ned når jeg blander det i juice. Startet med 1 ts om dagen og økte til 4 ss i løpet av 2-3 dager. Og merket allerede første natten at ting skjedde:-)

Det virker også utrensende pga noen urter som er i.....sunt for kroppen:-)

Skrevet

Stilig!

Noen spørsmål:

1. Hvor kjøper du det?

2. Hva koster det?

3. Hvor lenge varer en pakke?

4. Kan man bruke det når man ammer???

Skrevet

Jeg kjøpte det i helsekostbutikken. Det er flytende og det er en STOOOR flaske som kostet rundt 270 kroner, men da har du lenge!

Jeg er ganske sikker på at du kan bruke dette mens du ammer, for melkesyrebakterier er sunt for alle:-)

Men hør i helsekosten for sikkerhets skyld!

Ikke mye jeg anbefaler, men dette har hjulpet meg og det er så gøy!!!

Skrevet

Ja, jeg har en del luft i magen for tiden. Skjønner det ikke. Snuppa også. Kanskje det hjelper oss begge to hvis jeg ta det selv om jeg ammer :o)

Skrevet

og tusen takk for tipset!!!

:o)

Skrevet

Mye luft er jo gjerne tegn på mange dårlige tarmbakterier......så da skulle nok dette gjøre susen!

Fortell meg hvordan det går når du begynner da!!! Holder mest til inne på Modne foreldre:-)))) Spennende å høre andres erfaring:-)

Skrevet

takk for tipset. tror jeg skal prøve ut det der. er ikke mye fint med gasser:/

Skrevet

her kan dere bestille:))

www.kinsarvik.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...