Gå til innhold

Ned 14 kilo på 5 mnd, er det realistisk? Trenger tips, råd og MOTIVASJON!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Egentlig burde "bilringen" på magen være motivasjon nok til å begynne på slankern, men hver gang jeg ser meg i speilet blir jeg bare deppa og vil gå og legge meg på sofaen.

 

Jeg var kjempeflink de 2-3 første ukene i januar. Da trente jeg hvertfall 3 ganger i uka, men så ble jeg syk, også måtte mannen min jobbe sent, og da ble jeg "stuck" hjemme med veslegutt. I tillegg har jeg fjernet noen føflekker og sydd noen sting, så jeg vil ikke hoppe for mye rundt heller.

 

På mandag (en uke siden i morgen) bestemte jeg meg for at NÅ ER DET NOK!!!

 

Jeg er ei skikkelig sjokolade-jente, og er veldig svak når det står sjokolade/kake foran meg, men denne uka har jeg vært kjempeflink. Har ikke spist noe særlig sukkerholdige ting i det hele tatt. Spist mye fisk og kylling, men pizza igår (det var jo lørdag). Mens mannen min koste seg med kjeks, sjokolade og cola, så drakk jeg vann.

 

Jeg har prøvd dette MANGE ganger før, men klarer ikke lenge nok, og plutselig er jeg tilbake til gamle vaner.

 

Hvis jeg holder i 5 mnd denne gangen, er det da realistisk å gå ned 14 kilo??? MED trening i tillegg selvfølgelig!

 

Jeg er 175 cm og veier 88 kilo. Vil ned til 75. Det er drømmen! Jeg vil hvertfall under 80 før sommeren.

 

Er det noen som har tips og råd til meg, og noen motiverende ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

 

Absolutt realistisk at du kan gå ned 14 kg på 5 mnd!

Jeg startet 1.november 07 på et kosthold uten brødvarer, ris, pasta og potet, altså ingen eller få karbohydrater. Og den 1.februar nå hadde jeg gått ned 13 kg :D:D På bare 3 mnd det!!! Går i tilegg tur med hundene mine hver dag på ca 1/2-1 time og trener rundt 2 ganger i uka :)

 

Når snart målet mitt jeg, så blir en bra sommer dette! :D

 

Men lykke til med å nå ditt mål, du klarer det denne gangen ;)

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...