Gå til innhold

Litt mer aktivitet

aube

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg melder meg inn her i håp om å få opp aktiviteten her inne. Har lest en del av innleggene deres men har ikke skrevet noe selv. Finner mye trøst i dette forumet etter å ha gått gjennom to MA og ikke fått noen barn. Hadde den første i september i uke 8 og en i januar i uke 9. Nå tror jeg kanskje at jeg er gravid igjen. Skulle vente en måned, men det gjorde vi ikke. Trodde ikke jeg kom til å bli gla engang hvis jeg ble gravid igjen. Har vært ganske langt nede. Særlig etter første gangen. Tror hormonene får oss opp igjen så fort vi blir gravide etter abort. Håper noen av dere vil fortelle hvem dere er og at vi kan holde kontakten fremover. Jeg kommer til å være her inne enten jeg er gravid nå eller ei.. Krysser fingrene!

Fortsetter under...

Hei, og velkomen!

Du har rett - det er ikkje så mykje aktivitet. Forstår det litt også: Då eg hadde min SA i november, hadde eg ikkje så lyst å prata om det med ei gong. Måtte liksom sørga ferdig først, aleine, om du forstår?

Trist å høyra om dei to MAene dine. Tungt å vera usikker, å lura på om det "bare" var uflaks og vil gå bra 3. gongen, eller om det er verre...

Eg er 7+2 i dag, akkurat det same som den dagen eg hadde SAen min. Skjedde om natta til 7+3, så nervøs nå. Kanskje litt patetisk, men føles liksom som ein slags "milepæl" likevel om dette går bra og det ikkje kjem blod i natt...

Eg vil gjerne halda kontakten, kryssar fingrane for at det går bra med deg denne gongen!

Hei lin76

Takk for hyggelig svar!

Håper du har kommet igjennom den skumle dagen! Jeg krysser fingrene for deg.

Her hos meg har mensen kommet, og jeg tenker at det kanskje var like greit siden gynekologen sa jeg burde vente over en mens før jeg blir gravid igjen. Så da er det bare å vente noen dager på den nye sjansen.. Har forberedt samboern på hard jobbing. Håper vi får det til raskt sånn at vi kan få svar på om vi bare har hatt uflaks eller om det er noe galt.

Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg. Nervøsiteten din vet jeg alt om. Har du vært på UL?

Hei igjen

Ja, eg kom meg fint gjennom den skumle dagen. Er 8+1 i dag, alt verkar fint. I alle fall som før - eg tar det som eit godt teikn ;o)

Eg venta ein mens før me prøvde igjen, og jammen gjekk det ikkje på første forsøk etterpå! Kryssar fingrane for at du er like heldig. Forstår godt det du seier om at ting tar så lang tid - all denne luringa og undringa og vente-vente-ventinga tar på!

Har ikkje vore på UL. Ikkje på vanleg førstegongskontroll, heller - den er på mandag neste veke. Kjem til å prøva å overtala fastlegen til å rekvirera UL på sjukehuset då, sidan eg har mista tidlegare og framleis er temmeleg redd/nervøs. Men viss det ikkje går, trur eg kanskje eg skal betala for å ta privat. Innbiller meg det blir i alle fall LITT lettare å slappa av viss ein ser liv der inne.

Hald kontakten, og fortell koss det går!

Hei igjen!

I dag er eg 10+1, og i morgon skal eg på (privat) ul. Legen laga henvisning då eg var hos ho, men eg fekk ikkje koma til før eg er 12+3, så då bestemte eg meg for å heller spandera dei lappane det kostar å finna ut om det er nokon der inni.

Trur i grunnen det, i alle fall i mine meir optimistiske øyeblikk. Men redsla er ikkje heilt vekke - merker at eg tenker som om me KANSKJE får ein baby i september, ikkje som om det faktisk kjem til å skje.

Skal bli godt (og skummelt!) med ul i morgon!

Du då? Festa det seg noko hos deg denne gongen? Kryssar fingrane for det!

Annonse

Hei lin76

Har ikke skjedd noe her enda. 1 uke til IKM. Krysser fingrene ja! Har hatt stikninger i livmora helt siden EL, så jeg tror nok en gang at jeg er gravid... Vi får se.. Klarte å finne en nedslående statistikk i går, så jeg er egentlig litt pesimist til og med før jeg blir gravid. Prøver å trøste meg med at hvis jeg mister igjen så får jeg utredning.

Masse lykke til i morgen!! Jeg er ganske så sikker på at du får baby i september!

Ikkje les triste statistikkar! Eller, om du "må", får du prøva å snu dei på hovudet. Når det er så og så stor sjanse for at det går gale, er det jo også så og så stor - oftast større - sjanse for at det går bra!

Eg har vore på ul i dag. Såg knøttet der inni! Hjertet banka og alt såg perfekt ut, sa legen.

Hipp hipp hurra! Kjempeglad no, og sender masse spirefestestøv din veg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...