Gå til innhold

Til dere som har opplevd sa eller ma

mor til 2 prinsesser.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp hatt en ma. Fikk tabletter for å tømme livmor og tok de torsdag kveld. Fremdeles føler jeg mensensmerter i magen,er oppblåst og har ømme pupper. Er det normalt? Hvordan vet jeg om jeg har fått ut alt og ikke må ha utskraping?

Synes det har vært knalltøft. Griner masse og er skikkelig deppa... Håper noen kan svare meg...

Fortsetter under...

Hei.. Føler med deg. hadden en MA i desember. Fikk også tabletter som deg. Jeg sluttet aldri å blø da. Hadde en bløning i 5 uker. Frem og tilbake på gyn. for å sjekke om det kom ut noe. endte med en utskarpning. Da sluttet jeg å blø etter 1 dag, så det var tydelig at det ikke var noe igjen. Mine menssmerter varte noen dager etter de tablettene, mens ømheten i puppene mistet jeg nesten med en gang. Oppblåst følte jeg meg i flere uker etterpå. Håper virkelig at alt kommer ut hos deg med en gang for det var ikke noe moro å gå igjennom det jeg gjorde. Ble alltid like lei meg hver gang jeg var på do og så at det var blod på papiret. men så fort jeg sluttet og blø, lettet tristheten litt faktisk og hverdagen ble litt lettere igjen.

Ønsker deg mase lykke til videre.

Takk for svar. Trist å høre om din opplevelse også. Jeg håper å slippe utskraping. Føler det kom masse ut med tablettene. Masse klumper. Blødningen nå er liten. Mindre enn ved menstruasjon. Var det sånn med deg også? Jeg ønsker deg også lykke til videre. Håper det lykkes for deg neste gang:-)

Det er en godt tegn når blødningene dine blir mindre. Mine holdt seg ganske konstant på mensen-nivå hele tiden, selv om det var noen dager da det nesten ikke kom noe, men dagen etter var det like mye igjen.

Kom også ut en del klumper den første dagen, men skjønte fort at alt ikke kom ut da blødningene ikke minsket så innmari mye.

Er visst noe så lite som 1% en noe sånn som må til utskapning etterpå, så sjangsen for at du må det er jo veeeeeeeeeeldig liten da. Jeg satser på at det går bra med det jeg..

Heisann..jeg hadde en ma for snart 3 uker siden..morkaken ble lirket ut på kk 4 dager etter..da blødde jeg veldig lite i noen dager, før det gikk over til litt brunlig utflod..nå i dag har jeg veldig lysebrun utflod, og av og til helt normal farge..tror at det er et godt tegn.. legen mente at alt kom til å komme ut nå når han hadde fjerna morkaken..den satt fast i opningen så hindret mye å komme ut. håper du slepp utskrapning..høyres iallefall som om blødningene dine holder på å avta, så det er positivt...

jeg er nå i full gang med eggløysingstester, og veldig klar for å prøve igjen..:)er en psykisk berg og dalbane dette er.. jeg prøver å fortrenge alt som har skjedd for å unngå å grine heile dagen...vet at det eneste som kommer til å hjelpe er en ny graviditet..

lykke til

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...