Gå til innhold

Ung-mor91

Gjest

Anbefalte innlegg

Ung-mor91

Jeg er en kvinne født i 1991

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg er en jente på 16 år=) jeg har to barn, tvillinger, som jeg elsker over alt på jord=)

Og jeg er gravid i uke 27+4=) Har termin 25.april=)

Legg til som vennMine barn

Amy, april 2007

Kristian, april 2007Medlem siden 27. januar 2008

Siste login 29. januar 2008

--------------------------------------------------------------------------------

Har spurt deg før, men uten svar. For det første, du skriver i en tidligere tråd at du skal dra til Kreta med din venninne i april, da sammen med dine da rundt et år gamle tvillinger. Hvordan skal du overhodet få til det?

Du har to barn, som da vil vært rundt året, evt. nesten fylt 1 år. Du vil evt. være høygravid (og da har du overhodet ingen mulighet til å fly....) - eller du vil ha en helt nyfødt baby. Må si at du dermed må skaffe pass til denne babyen utrolig fort, og igjen, utrolig rart å skulle bestille en reise, og forvente at barnet kommer ut til innen da...?

Må også være en slags rekord, jeg aldri har hørt maken til. Å få tvillinger i en alder av 15, også bli gravid kort tid etter, og fødte nummer tre i en alde av 16.

Men javel.

Fortsetter under...

Sorry, at jeg blander meg inn...

Men du kan nesten ikke sammnligne en TVIILING fødsel å en normal fødsel.

Tvillingene kommer ofte myye før termin...

Å du er høygravid når det er 41 dager igjen til termin, dvs du er høy gravid i mars...da har du ikke lov å reise med fly.

Vis du har fått ungen til dere reiser så er du tøff ass.

For spe barn som kike får fått vaksinen har LETT for å bli syk, altså ALVORLIG syk, å gud vite hvordan de har det på kreta...

Dårlig timing å reise samme mnd du har termin i da...

God tar da, å LYKKE TIL!

Siklerotte!! Du må ha store fritidsproblem når du skal legge deg bort i andre sine ting som det der!!! Skaff deg noe annet å gjør på!

Å om hun ble gravid som 15 åring å fikk tvillinger, hva er problemet??

Hun har jo sikkert nåkk familie som hjelper henne om hun trenger det.

Dessuten er det ikke sikkert hun planlagte den siste graviditeten, men om hun så gjorde det, så er det henns valg, IKKE DITT!!!

Skaff deg ett liv siklerotte å slutt å komenter andre sine ting du absolutt ikke har en dritt med å gjør!!

Annonse

Klart jeg kunne – but in order to do so – må du adde application – noe du ikke har gjort. No worries, tror ikke jeg kan styre over livet ditt – og det har jeg aldri trodd. Har jeg indikert så? For øvrig burde det vel – som basic informasjon for de fleste være at man IKKE skal fly med spedbarn før de har fylt en måned... Klart du får lov til å fly – men det er jammen ikke bra for barnet. Minimumsgrensen er 7 dager hos de fleste flyselskaper – men det anbefales absolutt ikke fra noen spesialister på noen måte. Grunnet trykk and such. Har du dermed termin i april, ser jeg ikke hvordan du skal rekke det.... Men, yeye... Henger fortsatt ikke på grep, menneh...

Skaff meg et liv? Har et suuuper fint et:)

er det mulig.. håper du får en fin tur om du blir og reise.. er sikkert mange før deg som har reist med en baby til syden da :-)

7 dager minimum for og reise med fly?? aldri hørt noe sånnt jeg, vet da mange som har reist med fly to dager etter fødsel... og tidligere enn det..

Er ikke 2-3 dager man pleier å være på barsel da?? Ungen skal jo ha den vaksinen 48 timer etter fødsel.

Sorry å si det,men alt dette viker litt merkelig...

Tenk på tempraturforskjellen og alt det der...

Det er jo bare en liten nyfødt baby...

For alt du vet kan den får gulsot å må opp på sykehuset 3 ganger i uken for blodpørve, det måtte jeg, å var ikke den eneste som satt i kø...

Bakteriene og alt...

Vis jeg var deg så hadde jeg avlyst den turen, uansett om dere hadde planlagt den i 10 år,,,

Du er jo 16, aldri forseint å dra til kreta liksom...I

Men men, opp til deg=)

Annonse

så tøff du er da, tvilliner på 1 år og gravid i en alder av 16 år...skal si du har mye å ta deg til og så koselig...eg er 22 år og venter nr 2..jenta mi var 1 år i går...dumt med den syden turen din...har sett at de har tatt små babyer med til syden før, men vær forsiktig,uten vaksiner og en så liten baby...veldig positivt at du ammer,de hjelper jo...er det bra opplegg der du skal? norske leger og fammilievennligt,trygt?

var på syden ferie med gullet da hun var 8 mnd..var norske leger og veldig trygt...litt skummelt,var mangen små barn som var blitt kidnappet der...men de var portvakter og i 10 etg,med god lås..så da kunne eg skalppe av litt...dessuten hadde vi en vanvittig bra reiseforsikring...har hørt skrekk historier om at i utlandet blir barn innlagt og nektet å være med mammaen sin for at sykehuset skal tappe forsikrings selskapet for penger...har du et forsikrings selskap som vet hvor de beste sykehusene er,kan du være tryggere...nå er eg litt små hysterisk hønemor da:) håper det ordner seg for deg:) du er iallefall tøff som er 16 år med snart 3 barn:) håper du har noen til å hjelpe deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...