Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Først: Takk for all hjelp fra alle her inne! Veldig greit å få deres mening også Hadde en tråd tidligere med våre forslag til navn. Fellesnevneren var vel at ingen egentlig likte "våre" guttenavn. Gode forslag til guttenavn i samme stil som: Vilja Sofie Vilja Iselin (ikke bestemt andrenavn enda, vet ikke om det i det hele tatt blir noe andrenavn, men har forelsket meg i navnet Vilja) ...mottas derfor med stor takk!
Vannmann35 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Vilja Sofie var fint :-) Oppfatter Vilja som et norsk navn, mens Sofie da er gresk - så to litt ulike genre her, noe som gjør det vanskelig å finne en rød tråd. Synes likevel disse er litt i sammen stil: Viljar (selvsagt) Vilmer Vilhem Mikkel Eilert Jesper Torarin
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Vilja Iselin synes jeg rett og slett ble litt tungvindt å uttalle. Så ville absolutt gått for Vilja Sofie eller Vilja Emilie. Det er nydelig. Even synes jeg passer veldig godt til Vilja. Der går V-en igjen. Even Alexander:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Har prøvd å lufte Viljar for sambo, av en eller annen grunn var han helt imot det (skjønner ikke...er jo bare ÉN bokstav som skiller Vilja, som han liker, og Viljar...mannfolk!) Eilert og Torarin likte jeg
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 *HI* her Even og Vilja... Ja, det var veldig fint! Takk for forslag!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Vilja Sofie var nydelig! Det er vanskeligere å si Vilja Iselin, da blir nok Iselin et navn som bare blir brukt skriftlig, vil jeg tro. Gutteforslag: Trym Trond Bendik David Iver Oliver Vebjørn Vegard Jens Erlend Jonas Rikard Johannes Peder Jonathan Jesper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå