Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Heisann! Jeg er 160høy og veier 150kg. Har veldig lyst å bli gravid. Men er redd for hva som skjer når jeg er så stor. Er det noen som er/har blitt gravid når dere er så store?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er 1,80høy og 150kg ved start av graviditeten.....jeg har snart to graviditeter bak meg. Det er tungt på slutten, men da igjen jeg anner ikke hva det vil si å være lett :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 heihei er 160cm høy eg var 127 kilo når eg ble gravid.veier nå 133kilo i uke 33. har ikke hatt stor problemer bare at eg syns alt er mye tyngre men eg holder ut. ikke vanni kroppen ikke høyt blodtrykk. så for meg gikk det veldig bra
trollmor32 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Jeg veide 140 kg da jeg ble gravid, nå veier jeg 133 i uke 36... Var spysjuk i 3 mnd og har slitt med matlysten siden det. Når barnet kommer, har jeg forhåpentlig klart meg uten å legge på meg noe. Det er jeg fornøyd med. Har ellers ingen problemer. Dette er mitt 3. barn, og alle svangerskapene har gått veldig greit. Var like stor med nr. 2. Ønsker deg bare all lykke til- dette går så bra atte! klem til deg fra meg!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg ville definitivt prøvd å gå litt ned i vekt først, siden du ikke vet om du blir å gå opp i vekt eller holde deg stabil under graviditeten. Dette sier jeg ikke for å være kjip eller slem, men plutselig så veier du 160, kanskje 170 kilo, og det er mye, uansett hvordan du vrir og vender på det. Det blir også tyngre å skulle gå ned etterpå, hvis du blir veldig immobil under graviditeten. Tenk på at en ettåring er veldig aktiv, og du skal være i form til å springe etter h*n. Jeg kjenner ei som er veldig overvektig og som var "nødt" til å slanke seg, fordi hun kjente at hun ikke klarte å holde tritt med minstemann. Hun gikk ned 20 kilo, og det hjalp masse på. Eventuelt burde du snakke med legen din om hvilke forhåndsregler du burde ta. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg synes du burde komme deg ned litt før du prøver. Det er tungt for kroppen å gå gravid, når du er 150 kg og 160 høy er du meget stor, jeg på mitt største var 130 og 160 og jeg var stooooor. Jeg sier IKKE dette for å være slem eller ekkel. Det er heller ikke sikkert du kan blir gravid når du er så stor. Men ønsker deg lykke til uansett hva du velger.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 hei! jeg er 150 kg og 170 cm høy. har vert 150 kilo begge gangene jeg ble gravid, la på meg 20 kg med første, de kiloene va borte 3 uker etter fødselen. la på meg 10 kg med nr to, som nå er 6 uker og er nå gått ned 13 kg! har ikke hatt noen problemer, og ike har jeg syntes det har vert tungt heller.....vet jo ikke hva det vil si å være lett heller da! LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå