Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet et navn som klinger fint etter Adele?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det navnet er bare nydelig, nydelig, nydelig. Utrolig vakkert. En av mine favoritter. Adele Sofie Adele Elisabeth Adele Christiane Adele Elin Adele Celin Adele Celise Adele Katrin Adele Kristin Adele Victoria Adele Emilie Adele Caspara Adele Filippa Adele Oline Adele Eveline Det er for øvrig letter å finne et navn som passer FØR Adele, da Adele er et trestavelsesnavn.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Adele er et nydelig navn som jeg synes står best alene.. Hvis du absolutt vil ha to navn, ville jeg brukt Adele som andrenavn, for eksempel Tilje Adele
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Adele Marie- er finest. Adele Helen Adele Malen Adele Irene Adele Oline Ville ikke valgt et navn som feks Adele Viktoria eller Adele Elisabeth som er langt og traudig å rope ut vinduet når det er middag. Det må være ett navn som er enkelt å si fort. Om navnene skal brukes til daglig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ja det er nok lettere og finne noe før, men da må det være sånn at det ikke blir tungvint å bruke begge til daglig:) Noen gode forslag? Mange fine forslag!! Likte spesielt Adele Emilie Adele Eveline !! Takk:) HI
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Ava Adele Ina Adele Ella Adele Sara Adele Mina Adele Leah Adele Pia Adele Eva Adele Ea Adele Dina Adele Synne Adele Anna Adele Nina Adele Adele Melina Adele Serena Adele Alvilde Adele Wilhelmina Adele Josefine Adele Betine
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Kjempefint. Men uttales det Adeel eller Adele? Mener å ha hørt forskjellige uttalelser på navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå