Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei :-) Jeg er ikke ung (eller ser på meg selv som det da, men må vel begynne å innrømme at jeg snart pusher 30!!) men ville bare si at det finnes et forum som heter Ung og gravid her på BIM, og på DIB finnes det et som heter Ung mamma (eller noe lignende). Der finner dere sikkert mange som har erfaring å dele med dere!

Lykke til i svangerskapet!

Annonse

Therese Nicoline, må bare si meg enig. Er ganske bekymra over alle de småtingene som skjer med meg, ikke vært noen overveldende forandringer ennå, foruten litt vektøkning. Men merker på puppene at de er i forandringsfase, og kroppen generelt bare føles ikke som min egen. For ikke snakke om humøret og svingingene der :P Stakkars alle rundt meg!

Er forresten 19 og blir 20 jeg og, og får min førstefødte også i september :)

nej, det er sant det! kroppen blir helt forandra og føles nesten litt rar ut. nå begynner jeg allerede å få en liten mage og den er skikkelig rar å kjenne på, nesten litt øm :P

humøret er så opp og ned, blir jo sinna for ingenting og synes veldig synd på kjæresten min som får gjennomgå skikkelig når jeg har en dårlig dag :P er det noen som klør av og til veldig på magen eller? hva er det beste man kan bruke da, for å unngå strekk merker, for jeg regner med det er derfor magen klør for at den driver å strekker seg :)??

Therese

Annonse

Jeg klør bare på leggene for tiden:p Ikke spør meg hvorfor, men merkelig er det hvert fall. Jeg smører magen og puppene med babyolje med en gang jeg kommer ut av dusjen, så får huden masse fuktighet, og så myk den blir også da! Så lenge du er flink med fuktighetskremer så burde det nok gå bra. Har sett på en del nettsider at de har oljer og slikt man kan smøre seg inn med :) Du kan jo titte på det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...