Gå til innhold

St. Olavs i Trondheim

tingeling87

Anbefalte innlegg

jeg ble sendt til st. olavs i tr.heim pga av skade på den lille i magen. jeg ville bare si at de har vært så dyktige og forståelige der. jeg får masse oppfølging og de tok så godt var på meg hele tiden jeg var der. ville bare skryte litt av personalet for det fortjener de virkelig. det var jammen ikke lett å takle at vi måtte gi slipp på barnet vårt, men med så fantastisk god hjelp fra alle på kvinne- og barnkliniken så har vi kommet oss på bena igjen. flere som har vært på st. olavs og nasjonalt senter for fostermedisin?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg føler også at det er mye takket være deres omtanke/kunnskap som har gjort at vi har kommet oss så bra som vi har gjort. jeg føler at vi ble tatt så godt vare på, og oppfølgingen i ettertid har også vært flott. det er bare to uker siden vi dro hjem derifra, men de har ringt tre ganger for å høre hvordan det går.

fastlegen min har jeg ikke hørt noe fra, selvom hun har fått beskjed om hva som har skjedd. jeg har tilogmed gitt beskjed om at jeg vil snakke med henne. men hun har ikke ringt. det synes jeg er litt dårlig. men men.

jeg håper det går bra med dere! ønsker dere masse lykke til=)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Trist å høre om barnet deres!

Ja, jeg går der pga en lidelse jeg selv har - som fosteret kan arve... Nasjonalt senter er fantastisk! De møter en med den største respekt og forståelse. De er fantastisk kunnskapsrike der! Nå har jeg to barn jeg har gått til jevnlige Ul der, og har mistet mange, men da jeg var på ul på Stolavs sist, møtte jeg ei fra Nasj S og hun ønsket oss velkommen igjen - men nå mistet vi igjen for en uke siden, men håper å komme på senteret så fort som mulig:)

Annonse

Vi ble også sendt til Trondheim på den samme avdelignen da det ble oppdaget alvorlig hjertefeil i uke 21. Har bare god-ord å si jeg også, ble godt tatt vare på og fikk veldig god oppfølging fra de i etterkant. Legen jeg hadde der oppe ringte meg i ny og ne lenge etter alt var over for å høre hvordan det gikk.

• 2 måneder senere...

Kan bare melde meg på her!

Disse menneskene fortjener et hvert lovord de kan få.

Alle på Nasjonalt Senter For Fostermedisin og alle på fødeavdelingen. Disse har klart å være medmennesker i tillegg til å være profesjonelle.

Kan ikke vente med å komme tilbake til dem i lykkeligere omstendigheter.

• 6 måneder senere...
  • 1 år senere...

Er ei stund siden det var liv i denne tråden, men må bare si meg enig. På St. olavs så har vi fått en fantastisk oppfølging å får det ennå da vi står midt oppi prosessen. Dem ordner opp, er medfølende å forståelsesfulle til en hver tid. Det er bare å ringe det, så får en hjelp. Godt å vite når ting raser rundt en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...