Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 er det mange som er spente??? det er jeg:-)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Huff ja, dette er forferdelig! I dag er jeg i elendig form og humør... Så nå er det mange negative tanker.
Nita68 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Har det på sammen måte som deg, er nedstemt, sliten og trøtt. Jeg trøster meg med at dette er typisk tegn på graviditet... (det er lov å være optimist). Blir noen spennende dager fram over jenter! Lykke til alle sammen!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 jeg er oxo sliten og kjempe trøtt, hadde jeg fått mulighet kunne jeg ha sovet i flere dager sammenhengende:..... Men jeg har oxo MEGA kort lunte......irriterer meg får den minste bitte bitte lille ting...... stakkars mannen min....... og da eksploderere jeg:-( men jeg krysser alle fingre og tær at Oktober blir mnd for oss;-) sorry, men jeg så ikke den andre tråen, ikke meningen å "ødlegge" den:-)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Det har vært en dårlig dag i dag ja, snørr og tårer... Venter bare på besøk, har de fleste symptomer på det Skjønner ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå. Hva gjør dere? Kommer til å bli en tøff uke, en kommer jo også til å lese om morsdag i alle aviser og blader... Enn om en kunne "feiret" morsdag med en positiv test???
lita78ღ Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Uke 4 gjengen? er det oss som satte inn i uke4? Jeg satte inn fredag uke 4 hvertfall... Er egentlig bare sånn smådeppa, har bare en dårlig følelse..og litt antydning til lyserosa farge i går kveld..likte ikke det. Men ingenting i dag:-) Har selvfølgelig fortsatt håp, hvis ikke hadde jeg ikke fortsatt med dette. Vårt 4 forsøk dette.... gir oss ikke helt ennå:-) Men som sagt er ikke humøret på topp, er lei av negative tester. Å feire morsdag med positiv test..JA TAKK!!!!
skifer Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Drittdag i går..negativ billigtest i går,rugedag 12, negativ clearblue i dag rugedag 13(men ikke morgenurin i dag).. egentlig blæææ humør,men tvinger meg selv til å holde motet oppe.. Blodprøve først til torsdag rugedag 16..håper noe helt vanvittig at den viser at jeg er gravid alikevel.. Lykke til videre..
Nita68 Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Hmmmm!!!! Jeg er også helt nede psykisk, tok testen i dag (rugedag 11) den var negativ. Orkert ikke dra på jobb i dag og forsøke å opptre positivt (jobber i et service yrke).. MEN det virker jo som om vi alle i uke 4 gjengen er nede i en dyp dal. Jeg vil derfor annta at mye av vår nedstemthet skyldes at hormonene i kroppen vår opptrer som et flipperspill. :-) Kanskje vi rett og slett skal "drite" i å ta disse testene, som det mest sansynlig er alt for tidlig for (om vi ikke bærer på 3 eller mer...) Ingen av oss har jo fått mensen ennå, det er et godt tegn, lyse rosa slim teller ikke... ;-) Jeg skal legge inn en lang gåtur i vakker natur i dag. Kanksje det letter litt på trykket.
Daisygirl Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Helt enig med Nita her. Se på det positive, ingen har fått mensen enda, og da er det fremdeles håp i hengende snøre. Jeg hadde bestemt meg for leeenge siden om at jeg ikke skulle ta noen test selv før blodprøven og det er kanskje lurt? Selv om jeg må innrømme at det klør litt nå... testdag på torsdag virker veeeeldig lenge til.
Ludviginne - mamma!! Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Dagene går utrolig tregt ja... Jeg hadde rosa slim i dag jeg også, så dette lover ikke godt... Fatter ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette, vet ikke hvor mange ganger jeg har stilt meg det spørsmålet... Møkkakropp!!!!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2008 i går og i dag er jeg kjempe negativ...... er veldig sikker at TR er på vei, er skikkelig PMS, hodepine, lunta er J***** kort og vondt i magen og hetetokter......så da er det like greit at den kommer med en gang...... har lovet meg selv at jeg ikke skal ta en test før onsdag/torsdag. skal ta blodprøve på onsdag, men får vel ikke svar før tidligst fredag, kanskje jeg må vente helt til Mandag.....BLÆH jeg har ikke mye utflod og ekklerester av crinonen, men vet ikke noe om det er positivt heller. hadde skikkelig ømme pupper, men nå er det oxo borte, dette er en pine.....kunne sikkert bare tatt en test og blitt ferdig med det..... er på rugedag 10-11......... Ønsker at alle skal bli glade og lykkelige denne uken:-) Stå på Jenter
Ludviginne - mamma!! Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 For et liv... Nå er jeg på ene siden veldig ivrig etter å teste, mens på den andre synes jeg det er kjempeskummelt, ønsker å utsette. Jeg er så redd for svaret... Testdag er torsdag, og ser med gru dersom en starter dagen med en negativ test. Da blir det ikke enkelt å være i form på jobb... Trodde det ble besøk i går, men heldigvis ikke noe enda. Så litt håp er det nå...
finetine Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Hei Jeg er også veldig opp og ned i humøret om dagen,og en skikkelig halsbetennelse hjelper ikke på heller. Har vært godt å være hjemme noen dager faktisk,med antibiotikan jeg går på nå spiser jeg piller 7 ganger i døgnet. Det hadde blitt mye å huske på i en hektisk jobb hverdag. I ene øyeblikket tror jeg at det kan gå bra,i det andre ikke.......................heldigvis kan jeg snart teste. Blir det ikke posistiv skal jeg jammen meg unne meg et glass rødt på fredagskvelden;o) Er så redd for at det skal være negativt resultat denne gangen også,har ingen på frys så da er det på'n igjen med sprøyter og spray:o(. Men må prøve å tenke positivt til det motsatte er bevist........... Lykke til jenter:o)!! Vi får prøve å slå ny rekord denne våren. Klemz
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2008 Hvordan går det med dere??? jeg tok blodprøve hos fastlegen min, så jeg får vel ikke svar før tidligst fredag eller mandag....... orker ikke å ta en test heller, pga at jeg skal i begravelse til Onkelen min i utlandet..... er kjempe lei meg, så orker ikke den psykiske delen med å vite om jeg skal egentlig være kjempe happy eller dobbelt så lei meg. men kommer TR, så må jeg bare ta det når det skjer.......om dere skjønner hva jeg mener..... Jeg håper at det skjer noen mirakler denne uken:-) klemmer
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2008 Nei og Nei...... føler masse med deg Ludviginne...... trøsteklemmer
Ludviginne - mamma!! Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 Går det ann???? Jeg gir meg lissom ikke... Så jeg tok en test seint i går kveld, en jeg hadde liggende fra hurtigtest. Og der kom det frem to streker! Tok en test i morges, med en test jeg kjøpte på apoteket i går. Først var testruten blank, men etter hvert kom det frem et svakt strek. Det sto at etter 3 minutter skulle testen leses av. Da var det hypersvakt, men før det var gått 10 minutter (som det sto at den ikke skulle leses av etter da), så vistes det godt, selv om den var svakere enn kontrollruten. Tror testen het firstsight eller noe sånt.... Lurer på om jeg skal ta en tur til doktor i morgen. Tante lar også vente på seg. Så it`'s hope in the hanging egg
Ludviginne - mamma!! Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 Positiv CB-test her i morges )))))
Nita68 Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Negativt på blodprøven for min del.... Har to på frys og kommer til å satse på de. KJEMPEFORJÆVELIGTRISTSOMFAAN!!! phuuu godt å få DET ut. Lykke til alle sammen
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. februar 2008 fikk negativ test tordag og TR på fredag..........jeg har ingen på frys:-( signerer den over her med samme urtykk.......BLÆH takker for meg, og får se om jeg dukker opp her seinere. skal ta det med ro noen mnd og prøve å holde meg unna BIM...... takk for all støtte og svar jeg har fått:-) mega triste klemmer fra (som ikke ruger)
rapunzel Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 hei.første gang jeg er inne her,men spennende å følge med andre i samme situasjon.vi har en jente på 8 år.etter det var det stop å nå har vi akurat vært igjennom 4 forsøket.går litt i svime her for på ons fikk vi positiv test!!!!!kan nesten ikke tro det.....er jeg på rett plass eller?
Daisygirl Skrevet 10. februar 2008 #22 Skrevet 10. februar 2008 Hei alle sammen! Positiv test på torsdag! :) Er nå på rugedag 17. Foreløpig alt vel, så får vi krysse fingrene videre!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 10. februar 2008 #23 Skrevet 10. februar 2008 Herlig! Gratulerer til dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå